Catrice kifutó termékek

6:34 Varjúlány 0 Comments


030 OMG I Want That!

A napokban már mutattam, hogy milyen újdonságok érkeznek idén a Catrice állványra, most nézzük, hogy mik tűnnek el a polcokról.:)


060 Rumble In The Jungle  



 
050 Twinkle In The Eye



Három négyes szemhéjpúdert árusítanak ki, bevallom, nekem ezek közül egyért sem fáj a szívem.



520 Bonnie & Cloud


500 Hip Hop On The Tree Top


480 Kiwi Wonder


 470 Golden Evergreen



 460 John Lemon



Öt egyrészes szemhéjpúdertől is el kell köszönnünk, nos, nekem különösebben ezek sem fognak hiányozni. 


040 Billy Jeans

A kék füstös szem szettet is kiárusítják, ez az első, amit sajnálok, lehet, hogy akciósan majd hazaszökken velem.:) 



060 Brooke´s Blue Lagoon

Az Intensif' szemhéjpúdereket nagyon szeretem, viszont ez az árnyalat szerintem a legkevésbé érdekes az összes közül, ráadásul sokkal különlegesebbek jönnek, így aztán ezért sem vérzik a szívem.:)



050 Metall Of Honor

Ellenben azt, hogy egy Made To Stay krémes festéktől is meg kell válnunk, nagyon bánom, hüpp-hüpp.

 








Az összes Precision szemceruza kifut, én ezeket eddig nem próbáltam, nem vagyok túl nagy ceruzás, azt hiszem, már nem is fogom.



020 Gloria Greynor

A füstös ceruzák közül is szegényebbek leszünk eggyel, engem ez az árnyalat sem vonz különösebben.


060 black green

A zöld filces tus is megszűnik, ez nekem eddig fel sem tűnt, de most egészen tetszik a színe, ha akciós lesz, vetek majd rá egy pillantást.:) 




020 It's Mambo Nr. 2

A barna zselés tus szintén kifutó, a feketét nagyon szeretem, de ez egyáltalán nem csábít.




Két szempillaspiráltól is el kell búcsúznunk, név szerint a Better Than Waterproof-tól és a Fake It!-től, egyiket sem próbáltam, de az utóbbi egész érdekesnek tűnik.



040 Lost In The Woods


160 Tell Me A Berry-tail

200 More Is More

A rúzsok közül csak három árnyalat szűnik meg, ezek közül egyedül a középsőt tudom elképzelni magamon.  



Az összes szájfény is kiárusításra kerül, az árnyalatok ugyan szépek, de nekem hosszú távon nem váltak be, úgyhogy ezekért sem fogom az egereket itatni.:)


A szemhéjalapozó is elköszön, helyette új, tégelyes változat érkezik.





Az Infinite Matt alapozó mindhárom árnyalata kifut, ugyan nem próbáltam, de több pozitív véleményt hallottam róla, mint negatívat.:)




Ezzel szemben a Photo Finish-ből csupán egy árnyalat, a 040-es Sun Beige forgalmazása szűnik meg. 


Az ecsetes korrektorból is megszűnik egy szín, méghozzá a a 03-as Rosy Beige.


A Sun Glow bronzosítók közül is csupán egy árnyalat nem marad a polcokon, a 010-es Light Bornze. 


A Multi Colour púderek közül a 02-es Sand Beige-től kell elköszönnünk.




050 Caramel Beige


060 Sun Beige
A Skin Finish púderek közül két árnyalat szűnik meg, bevallom, én ezeket a púdereket jóformán észre sem vettem eddig. 


Van olyan kedvencetek, amit most kiárusítanak?
Terveztek valamit beszerezni akciósan?:)

0 megjegyzés: