Essence 24/7 alaplakk és N.Y.C. Turbo Dry fedölakk

11:31 Varjúlány 0 Comments



Edina alap- és fedőlakkokat felsorakoztató posztja után elhatároztam, hogy ideje nekem is kipróbálni az Essence 24/7 alapját és az N.Y.C. Turbo Dry fedőlakkját, annak ellenére, hogy elvakult BTGN-rajongó vagyok, főleg, ami a fedőlakkot illeti.:)

Amit mindkettőnél egyaránt nagy pozitívumnak tartok, az a csomagolás, nagyon örülök neki, hogy átlátszó az üvegcséjük, nem is főleg azért, mert így látom, mennyi van még benne, hanem azért, mert ha kifogynak, szuperek lesznek franken lakkokhoz.:)




A 24/7 ecsete enyhén lapított, az állaga szerintem tökéletes, a körmön hipergyorsan mattra szárad, csupa szép és jó.:) Ami egy kicsit meglepett az első használatnál, az az, hogy képtelenség rá leheletnyivel vastagabb rétegben lakkozni, viszont cserébe nagyon egyenletes lesz az, ami vékonyan rákerül. A mattsága miatt -ahogy Edina is írta-  én is úgy érzem, hogy jobban tapad bele a lakk, kicsit mintha "beszippantaná".
Hogy a tartósságon segít-e... nos talán egy kicsit igen, de ebben semmivel sem teljesített jobban vagy rosszabbul, mint a korábbi BTGN-em. A körmök elszíneződése ellen is véd természetesen, a legtöbb lakkommal nem volt gond, viszont egy brutális narancssárga bizony kifogott rajta, ennek ellenére én összességében nagyon jónak tartom, valószínűleg a jövőben váltva fogom használni a BTGN-nel.





Az N.Y.C.-nek is lapított ecsete van, az állaga eleinte kicsit hígabb volt, most már nagyon a végén járok, elkezdett besűrűsödni, de ez szerintem minden gyorsszárító lakk sajátja, ezért én nem vonok le a teljesítményéből.
Bármilyen lakkot nagyon fényessé tesz, és valóban gyorsan szárad, több réteg fölött is. A tartósságával is elégedett vagyok, mostanában a lakk-stop miatt elég gyakran váltogattam a színeket a kezemen, de négy napig szinte hibátlanul bírta a körmömön, mikor teszteltem.
Ami miatt én mégsem érezem olyan jónak, mint az örök favorit fedőlakkomat, az az, hogy könnyebben sérül vele a körmöm. A BTGN egyik legjobb tulajdonsága az, hogy nagyon, nagyon keménnyé teszi a körmöm, így mikor azt használom, soha nem törik le/szakad be.
Ez egy fokkal gyengébb ebben, ennek is van "páncélos" hatása, de azért nem teszi olyan strapabíróvá körmömet, mint az Essence. Sajnos ennek meg is lett az eredménye, átesett egy kis baleseten a kezem, mióta ezt használtam.
Viszont! Akinek nagyon hajlékony a körme, annak könnyen lehet, hogy ez jobban beválik, mivel ez nem fogja olyan természetellenesen merevvé tenni, és nem válik le egészben a lakkozás, viszont mégis erősít rajta kicsit.

Az N.Y.C. sorsa még nem tudom, mi lesz a jövőben, kifejezetten jónak tartom ezt is, viszont az én körmömre úgy érzem, még jobb a BTGN, de nem zárom ki, hogy egyszer még újra benevezzek erre.:)


Ti milyen alap- és fedőlakkot használtok?:)

0 megjegyzés: