Bourjois 1 Seconde - Gris Nightomic

12:39 Varjúlány 0 Comments



A Bourjois karácsonyi kollekciójának szürke lakkja már az első fotót látva megtetszett, pedig általában nem is vagyok oda a szürkékért, igaz, ez a tendencia fordulni látszik.
A lakk-stop miatt jó darabig nem csaphattam le rá, de a minap végre kipróbálhattam.:)




Az üvegével kapcsolatban felemás érzéseim vannak, tetszik a különleges forma, nagyon is, viszont tárolás szempontjából nem a legjobb, és fényképezkedni sem volt olyan egyszerű vele, ezért kaptam elő az alap- és fedőlakkomat, remélem, nem baj.:)
Az ecsete nagyon széles, lekerekített, az én viszonylag keskeny körmeimhez ezt nem érzem a legideálisabbnak, elég sokat, még a szokásosnál is többet bakiztam vele.








Az alapszíne egy fényes-fémes középszürke, amit sok-sok csillám dob fel, amik sajnos a körmön kicsit kevésbé látványosak, mint az üvegben vagy az ecseten, de én még így is nagyon különlegesnek érzem.

Az állaga  leheletnyivel sűrűbb, mint szeretném, de ezzel összességében nincsenek nagy gondjaim. A tartóssága szuper, igaz, csak négy napig volt a körmömön, de akkor hajmosással, mosogatással, házimunkval együtt, és a végére semmi, de tényleg semmi, még a legminimálisabb kopás sem látszott rajta, olyan volt, mintha frissen lakkoztam volna, pedig én ha valamire, akkor erre nagyon háklis tudok lenni.


Szeretitek a szürke lakkokat?:)

0 megjegyzés: