E.L.F. újdonságok!

11:13 Varjúlány 0 Comments

 Blue Eye 1

Nem csak az Essence, az E.L.F. is rengeteg újdonsággal rukkol elő tavaszra, mindjárt hat darab hatszínű, szemszínt kiemelő palettával.



Blue Eye 2


Brown Eye 1


Brown Eye 2


Hazel Eye 1


Hazel Eye 2


Szerintem egész szép összeállítások, az első számú barna szeműeknek szánt kifejezetten tetszik.:)


Headliner


Superstar


Diva


Encore


Showstopper


A Studio vonalon belül új, krémes-géles HD pirosítók érkeznek a régi krémesek helyére, nagyon szépnek tűnnek, de én a tégelyeseket is szerettem...


Új korrektor is kapható az angol webshopban, az ígéretes Maximum Coverage nevet kapta.



Little Miss Thing


French Lace


Rock Out


Bali Bound


Turkish Coffee


Feeling Lucky


Forest Nymph


Check Me Out


Like a Boss


Midnight Rendezvous


Tíz új jumbo ceruzával is bővül a kínálat, én ezekért nem vagyok oda, de tudom, sokan szeretik őket.  Ha mégis választanom kéne, azt hiszem, a kékre és a lilára tenném a voksom, azt mindenképp elismerem, hogy a színek nagyon szépek.:)



A népszerű pirosító-bronzosító duó egy új árnyalattal bővül, mely az Antigua fantázianévre hallgat. Szép-szép, de bevallom, nekem a régi verzió a melegebb tónusú pírral sokkal jobban tetszik.


Egy új, buzogányvégű szempillaspirál is érkezik, még nem próbáltam az E.L.F. szempillafestékeit, de a külseje a Bourjois Volume Glamoourjára hajaz csöppet.


Ugyan a márkának már korábban is volt arcpermete/sminkfixálója, de most egy újabb érkezik, sokat nem tudok mondani róla, de a csomagolása a képek alapján tetszetős.


A tubusos mellé egy applikátoros korrektor is jön, méghozzá három bőrszínben és egy zöldes árnyalatban. 


Az E.L.F. Mineral ecsetei nagyon a szívemhez nőttek, hosszú távon főleg a pirosítóhoz és az alapozóhoz való, meglepődve láttam, hogy most ezeket is kiárusítják. 
Viszont jön helyettük a Studio vonalba pár új darab, mindjárt egy, a Mineralhoz hasonló ferde pirosítóecset.


Egy érdekes, igen tömöttnek ígérkező korrektorecset is a kínálatba kerül...


... valamint egy egyenes szemkihúzó/tusecset. 


A diu fibre ecsetüknek egy kisebb verzióját is piacra dobták, talán ez a legkevésbé "újdonság", pár hete már kapható, én is tesztelgetem már egy ideje, igyekszem hamarosan írni róla.:) 


Vacation Trio


Beautifully Bright


Beach Party 


Glam Bam


Nice & Natural 


Mysterious

És végül: hármas körömlakkszettek is érkeznek, engem leginkább az utolsó összeállítás nyert meg.


Mit szóltok az újdonságokhoz?:)

0 megjegyzés: