Essence kifutó termékek

7:04 Varjúlány 0 Comments




A Catrice kifutó termékei után itt vannak az Essence hasonló sorsra jutott kencéi is, nézzük, pontosan mik.:)






A Nail Art családból viszonylag sok dologtól kell elköszönnünk, körömdíszítők, matricák, repedezős- és mágneses lakkok egyaránt lekerülnek a polcokról, ezek közül viszont én azt hiszem, semmit nem fogok visszasírni.



Az első "nagy" áldozatok számomra a Special Effect Topperek, nagyon meglep, hogy a pelyhes szépséget is kiárusítják. Az enyém már majdnem teljesen kifogyott, úgyhogy abból mindenképp be kell spájzolnom, de a többi is csábít...

 

Kifut az összes kétvégű körömlakk is, szépek-szépek, de ez a kiszerelés nem a kedvencem, úgyhogy ezekért sem fog fájni a szívem.


Egy alap- és fedőlakk is el fog tűnni a Nail Art vonalból, ezeket nem próbáltam, és azt hiszem, már nem is fogom.



A Nude Glam lakkok közül két árnyalat nem lesz kapható tavasztól, a 001-es és a 006-os, talán pont a legnépszerűbbek.


A Smokey Eyes duóktól is el kell köszönnünk, mindkét árnyalat kifut.






Az I Love sorozat legtöbb darabja is eltűnik, a tus, a por állagú szemkihúzó és a highlighter is  befejezi pályafutását az Essence-nél.


A Sun Club vízálló ceruzáját is kivonják, nem próbáltam és arra sem érzek késztetést, hogy akciósan beszerezzem majd.




Az összes Stay All Day-t is kiárusítják, bár nem ezek a legkedvesebb krémes szemfestékeim, én nagyon sajnálom őket. 


A Mattifying púderek közül "csak"a 07-es, Translucent árnyalat fog eltűnni az állványokról.


A Sun Club család porállagú highlightere is kiárusításra kerül, ezt mindig ki szerettem volna próbálni, de soha nem jutottam el odáig... talán majd most.:) 


A sokak által kedvelt Forget It! korrektor forgalmazása is megszűnik tavasztól.



A matt és a fényes bronzosító is elköszön, bevallom, eddig észre se vettem, hogy ilyene is van az Essence-nek. 
A krémes pirosítókból a 01-es árnyalat nem lesz kapható mostantól, nekem ezeknek az állaga nem volt szimpatikus, úgyhogy nem bánkódom túlságosan utána.:)



A Make-up To Match alapozók közül csupán egy árnyalat, a 030-as tűnik el.


Nagy meglepetésemre a bázisoktól és a Fix& Matte! púdertől is el kell köszönnünk, pedig ezek csak nemrég  érkeztek a kínálatba. 



A Studio Nail család több tagja is kivonul a polcokról, sőt, két BTGN körömvég és a BTGN körömreszelő is.
 A 05-ös XXXL Shine szájfény is a kivontak között szerepel, bevallom, én nem bánnám, ha az Essence összes szájfénye megújulna, az állandó kínálatban lévők engem nem nyertek meg.




A rúzsok közül három árnyalattól kell elköszönnünk, engem sosem vonzottak a márka rúzsai, ezek az árnyalatok pedig végképp nem, úgyhogy részemről nem lesz nehéz a búcsú. 


A Stay With Me szájfények közül egy árnyalat  tűnik el, nekem ezek sem váltak be annyira, de ez a szín egész tetszetős. :) 



Az összes Marble Mania szájfény kivonul, ezeket szerettem volna kipróbálni, lehet, hogy egyre lecsapok majd akciósan. 


A 012-es kétvégű ceruzától is el kell köszönnünk, én ezért sem fogok könnyeket ejteni. 



A Colour&Go-k közül egyből hét árnyalat tűnik el, köztük pár igen népszerű, például a Boho Chic és a Loves's Recipe. 


Egy négyes szemhéjpúder is kivonásra kerül, én ezekért sem vagyok oda, bár ez az összeállítás egész tetszetős. 


Egy lila ceruzát is kivonnak a forgalomból, nem vagyok nagy ceruzás, nekem ez sem fog különösebben hiányozni.


Végezetül természetesen az egyrészes szemhéjpúderek sem maradnak érintetlenül, kilenc árnyalat is kiesik, szépek-szépek, de én ezeket se sajnálom különösebben.:)  


Kiárusítanak valamit, ami nagy kedvencetek? 
Mit terveztek beszerezni akciósan?:)

0 megjegyzés: