Essence új szortiment#1

16:16 Varjúlány 0 Comments

003 irresistible first love

Ésss, íme, itt is vannak az Essence újdonságai. Mivel elég sok minden érkezik, ezért úgy gondoltam, jobb lenne, ha kettéosztanám őket, előbb jöjjenek a szemre-szájravalók.:)

002 irresistable purr-ple 
08 irresistible vanilla latte 

09 irresistible chocolates 
007 irresistible smoky eye 
06 irresistible mermaid kiss 
04 irresistible caramel cream
005 irresistible blue 
001 irresistible green 

Érkezik kilenc új, 3D-s szemhéjpúder, ezek nagyon izgalmasnak tűnnek, de... bevallom, engem az árnyalatok így, képeken keresztül nem fogtak meg.

65 skeye & sand 
66 peppermint ice cream
67 forest fairies 
68 strawberry ice cream 
69 here i am!
 
Öt új egyrészes szemhéjpúder is kerül a kínálatba, a forest fairies és a here i am! egész különlegesnek tűnik.

 13 laugh, love, lime 

Egy új quattro-t is kapunk, ez kifejezetten tetszetősre sikerült szerintem.:)

03 dance-til-dawn
04 already midnight?

Két nyolcas palettával is bővül a kínálat, nekem mindkettő nagyon tetszik, remélem, a minőségük is rendben lesz.:)
23 love me lavender 

Jön egy levendulaszínű ceruza is, engem most ez nem fogott meg különösebben. 

14 toffee & sweets 

13 pepper & mint 

Két új kétvégű szemceruza is érkezik, ezek sem hoztak lázba.

Kapunk még három másik, tartósnak ígérkező ceruzát is, majd meglátjuk.:)


Érkezik egy vékony hegyű filces tus, ezeket általában szeretni szoktam...
... valamint egy extra vastag is, azt hiszem, ezt nem az én kicsike szememre találták ki, mindenesetre érdekes.




Négy új szempillaspirál is jön, én a márka pillafestékeiért nem vagyok oda, így ezek most nem hoztak lázba.


01 daily style 
02 wow style 

A Catrice új, gésák által ihletett kiadásában már találkozhattunk matricás tusokkal, ezek itt is visszaköszönnek. Egyre kíváncsibb vagyok, mennyire lesz működőképes különböző szemformákon. 
01 volume lashes 
02 glamour lashes 
03 single lashes

Vééégre kibővül az Essence műszempillakínálata, két soros és egy tincses szett érkezik, nekem mindhárom nagyon tetszik.

A műszempillákhoz ragasztót is kapunk, erre valószínűleg benevezek majd. 



Három új pigmentet is jön, nekem a két szélső tetszik különösen, de egyértelműen a baloldali a legkülönlegesebb.

04 pink exposed
01 hot red
03 flashy apricot
02 deep red

Ajakra két új vonal is érkezik, az egyik a gel tint, ezek nekem nagyon tetszenek, csodásak ezek a színek!:)

04 silky red

03 soft nude

02 smooth berry
 
01 velvet rose

 
A másik a stay matt lip cream, ebből egyelőre négy árnyalat jön, én magamon egyedül a pirosat tudom elképzelni.

10 pretty witty
23 dazzle glow

64 flirty pink
65 glow neon glow!
63 flattery nude

A stay with me szájfények egy színnel bővülnek, akár csak az XXXL Shine szájfények, míg a rúzsok közé három új árnyalat fog kerülni.

Mindjárt jövök az arcra és a körömre való dolgokkal.:)

Nektek hogy tetszenek?:)

0 megjegyzés: