Majestic Green + Night In Vegas + Make It Golden

13:28 Varjúlány 0 Comments



Ezt a párosítást még a lakk-stop alatt készítettem, teljesen spontán. A Majestic Green nagy kedvencem, sokat használom, de eddig mindig önmagában kentem fel, valahogy semmivel sem tudtam elképzelni ezt a trükkös színt. Aztán gondoltam, egy réteg pelyheske csak nem árthat meg neki, de mikor felkentem, kevésnek éreztem, valahogy ezen az alapon nem jönnek elő olyan szépen a moszatok, csak bizonyos fényviszonyok között látszanak a piros és zöld pelyhecskék, és akkor is csak visszafogottan.
Úgyhogy jöhetett a következő lakk, ami a kezem ügyébe került, mégpedig a Make It Golden, és... magam is meglepődtem, de azt hiszem, elég jól együttműködik ez a három lakk.








 Van olyan lakkotok, amit önmagában szerettek, de semmivel sem tudjátok kombinálni?:)

0 megjegyzés: