China Glaze - Watermelon Rind

6:47 Varjúlány 0 Comments



Ugyan legutóbb azt írtam, nem valószínű, hogy egyhamar újabb lakkot kipróbálok, de szombat reggel megszólalt a lelkiismeretem, és miután lemostam az OPI-t, ezt kaptam elő, úgy emlékeztem, ezt sokan kértétek, hogy mutassam meg.:) 




Az üvege ennek is tetszik, különösen a kupak, ezt is nagyon ergonomikusnak értem.




Az ecsetével már kevésbé vagyok elégedett, hosszú, keskeny, én mostanában a lapítottakat preferálom, kicsit nehéz is volt vele a lakkozás, de valószínűleg csak megszokás kérdése.

Az állaga nagyon folyós, még nekem is túlságosan híg, pedig én általában ezeket szeretem. Az a típus, amelyiknél lakkozás közben folyamatosan figyelni kell, hogy az ecset száráról ne csöppenjen le a lakk. Ezt látva azt hittem, a fedése is nagyon gyengécske lesz, de annyira nem az, két rétegben már egész jó, bár el tudom képzelni, hogy van, aki felkent volna belőle még egy harmadikat is.






A színe... bevallom, elég felemásak az érzéseim vele kapcsolatban. Itt, a képeken most nagyon tetszik, de a körmömön valahogy nem varázsolt el, egy óránál tovább nem is maradt rajta. Nem is tudom, talán túl tavaszias/nyárias ez az árnyalat a mostani hangulatomhoz? Mindenesetre ment vissza a The World Is Not Enough, az most úgy érzem, sokkal közelebb áll hozzám.

0 megjegyzés: