Balea Trend It Up hövédöspray

9:41 Varjúlány 7 Comments




Már jó pár hete-hónapja (?) használom ezt a hővédőt, de nem akartam túl hamar írni róla, egy ilyen terméknél azt hiszem, szükséges némi idő arra, hogy kitapasztaljuk, mit is tud.:)


A csomagolásával kapcsolatban elég vegyesek az érzéseim, feltűnő ez a külső, az biztos, viszont engem vagy valamilyen rovarirtóra, vagy tisztítószerre emlékeztet. Ellenben azt mindenképp el kell ismernem, hogy ez a szórófejes megoldás nagyon praktikus, különösen örülök annak, hogy teljesen el is zárható, ez utazásnál nagyon jól jöhet.:)

Az illata egy az egyben megegyezik a Balea szárazsamponzsamponéval, kissé savanykás, citromos, engem egyértelműen tisztítószerre emlékeztet, nem lesz a kedvencem, de elviselem. Szerencsére a márkatársával ellentétben ennek nem túl tartós az illata, csak használat közben érzem, a hajam nem veszi át.

Az állaga vízszerű, egyáltalán nem zsíros, olajos, talán pont ebből következik az, amit nem szívlelek benne annyira: úgy érzem, szárítja a hajam, különösen a hajvégeket. 
Nem tragikus mértékben, de nekem eleve durva tapintású a frizurám, inkább szárazabb, mint zsírosodásra hajlamos... nem örülök, hogy valami még fokozza is ezt.
Hogy mennyire hatásos, azt azt hiszem, elég nehéz lemérni egy hővédőnél. Mostanra kiürítettem legalább a felét, én eddig nem vettem észre, hogy a szárításon kívül bármilyen gondot okozott volna a hajamnak, és még az sem annak a következménye, hogy nem védett eléggé hajformázás közben, kíváncsiságból kipróbáltam egy olyan alakalommal is, mikor semmit nem csináltam a frizurámmal, és úgy is szárított kissé. 


Összességében: Nem sikerült belopnia magát a szívembe ennek a kencének, az illatát sem szeretem, de mivel szárít is, biztos, hogy ha elfogyasztom, nem vásárolom újra.

7 megjegyzés:

  1. Engem ezeknek a Balea cuccoknak az illata a régi Ultra súrolóra emlékeztet. Valahogy nekem a hővédők nem jöttek be. Próbáltam ezt, a Syoss-t, és a L'oreal-t, de semmi érdemi hatást nem vettem észre.

    VálaszTörlés
  2. Tényleg, valószínűleg engem is arra emlékeztetnek, csak eddig nem tudtam rájönni, bár én minden citromos/citrusos illatról tisztítószerre asszociálok .:)

    Én azért úgy gondolom, aki rendszeresen szárítja/vasalja a haját, jobb, ha használ valamit, és... igazából talán ezeknek akkor igazolódik be a hatásuk, ha semmi roncsolódást nem veszünk észre a hajunkon.:)

    VálaszTörlés
  3. Én is vettem kb 4 hete,de néha göndören is hagyom a hajamat,így nem mindig ezt használom. Meg voltam vele elégedve,de tegnap a strandolós táskámba kifolyt az egész lötyi. brühühhü,most mehetek újat venni.

    VálaszTörlés
  4. Jájj... nem csavartad el a kis bigyóját? Én is jártam már így egyszer samponnal.:/

    VálaszTörlés
  5. Nekem se tetszett, (na jó, még mindig ott figyel a polcon...) azért vettem, hogy a hajvasalás ne szárítsa ki a hajam. Hát, semmi változás nem történt, de legalább leszoktatott a hajvasalásról... :-D

    VálaszTörlés
  6. Én a Schwarzkopf Osis hővédőjét használom (márminta vendégeken, mert már jó ideje nem vasalom a hajam, ha nagyritkán még is, akkor magamon is használom), igaz az drágább, de nagyon jó, szerintem próbáld ki egyszer! :]

    VálaszTörlés
  7. CRaPTRaSH: Köszi! Azt hiszem, volt már korábban Schwarzkopf-om -bár nem biztos, hogy ez a típus-, az tényleg jó volt, legközelebb olyat veszek majd.:)

    VálaszTörlés