Manhattan Flitter Belle limitált kiadás

2:06 Varjúlány 6 Comments

 


A Manhattan ismét új kollekcióval jelentkezik... nem is tudom, ezzel a márkával mindig úgy vagyok, hogy megtetszenek a promóképeik, aztán valahogy elfelejtődik a dolog... pedig alapvetően egész jó termékeik vannak.
Na, de a rövid kitérő után nézzük, mit fog tartalmazni az új, Flitter Belle kiadás.:)




(1, Beige)



(2, Lila)



(3, Pink)


Érkezik három négyes szemhéjpúder, én most épp szemfestéklázban égek, úgyhogy ezeknek mondanom sem kell, sikerült levenniük a lábamról.:) Báár a dizájn praktikusságát illetően vannak kétségeim. A három variáció közül egyébként nekem leginkább az igen fantáziadús Lila nevű tetszik, de a Pinket is örömmel elfogadnám.:)


(1, Türkis)



(2, Blau)



(3, Rosa)



A kollekció tartalmaz három körömlakkot is, engem most ezek nem lobbantottak szerelemre, bár a türkizt szívesen látnám a készletemben, de igazából ennek a fáradtrózsaszínnek is tudnék helyet szorítani.:)



(1010N)



(281C)


A kiadáshoz tartozik még továbbá két szempillaspirál is, ezek az alapszortiment részei lesznek. Az utóbbi, sötétkék keféje nekem nagyon szimpatikus, az elmúlt hónapokban rájöttem, hogy az ilyen keskenyebbeket sokkal jobban szeretem.:)


Nektek hogy tetszik ez a kollekció?:)

6 megjegyzés:

  1. Én egy szempillaspirálnál csalódtam hatalmasat, de már jó helyen van a kicsi, szerető új gazdára lelt :D

    VálaszTörlés
  2. Hú, szempillaspirált még pont nem próbáltam tőlük.:$

    VálaszTörlés
  3. Na ez teljesen az én stílusom:D nagyon eltalálták! :D

    VálaszTörlés
  4. A türkíz és a kék körömlakk tettszik. :)

    VálaszTörlés
  5. A türkizt én is elfogadnám.:)

    VálaszTörlés