Júliusi kedvencek

7:09 Varjúlány 2 Comments




Emlékeim szerint a legtöbb hónapnál megemlítettem, hogy milyen gyorsan telt... nos, a július kifejezetten hosszúnak tűnt, és összességében nagyon is jó volt.:) Végre pihenhettem kicsit, idelátogatott a Forma-1 és az Olimpia is elkezdődött.... kell ennél több?:)

Smink tekintetében két irányban indultam el: az egyszerű hétköznapokon szinte mindig maradtam csak az alapdolgoknál, javarészt a meleg miatt, ilyenkor rendre a Painterlyt dobtam fel a szemhéjamra. Ha kicsit kísérletezőbb kedvem támadt, akkor a tegnap mutatott Sleek Bad girl palettát használtam, ezeken kívül azt hiszem, más szemfesték elő sem került az utóbbi hetekben. 




Amennyire fukarkodtam a szemfestékekkel, annyira sok highlightert használtam... időről-időre mindig rá kell jönnöm, hogy ez a kedvenc arcra való sminktermékem. Tervben is van egy naagy összegző poszt ezekről, ha nem bánjátok.:)
Füstös szemekhez nagyon szeretem a Catrice limitált folyékony darabját, csak a csomagolása ne lenne ilyen borzasztó...
A másik darab, ami a szívemhez nőtt, nem más, mint a Douglas téli limitált fénypúdere, ez már kicsit aranyosabb, melegebb tónusú, arccsontra csodaszép!




A szájkencék közül kettő volt, amit sűrűbben használtam, az egyik az N.Y.C. Rockefeller Red nevű szájfénye, ami elsőre csalódás volt számomra, mivel meg sem közelíti a tubusban lévő színt, de mostanra megbarátkoztam vele.:) A másik egy általam eddig ismeretlen ajakápoló volt, ezt egy rendelés mellé küldték ajándékba, nem vártam tőle túl sokat, de nagyon meglepett, mert szuper! Kicsit mentolos-kámforos, ha esetleg láttok valahol, megéri beszerezni!




A hagyományos, préselt pirosítóim jó időre háttérbe szorultak az E.L.F. krémesei miatt, az utóbbi hetekben viszont ismét elkezdtem használgatni ezeket is, különösen a Bourjois Rose Frissonját. Az én arcomon közel sem olyan tartós, mint a krémpirosítók, de finom az illata és olyan egyszerű, de mégis bájos ez a rózsaszín. 
A kedvenc ecsetem is a pirosításhoz kapcsolódik, nevezetesen az E.L.F. Mineral ferde ecsete ez, bevallom, eleinte ezt kicsit mellőztem, pedig semmi komolyabb gondom nem volt vele, mostanra viszont nagyon megszerettem.
Nehezen tudtam most parfümöt választani, úgy gondoltam, ezúttal ki is hagyom, mert folyton, szinte napi rendszerességgel váltogattam őket, de aztán beugrott, hogy mégis volt egy illat, amiből gyakran fújtam magamra egy keveset, csak hogy időnként beleszimatolhassak. Ez nem más, mint a Trésor Midnight Rose, csöppet sem nyárias, nap közben még én sem tudnám elviselni, pedig szeretem a nehezebb parfümöket, de este kis mennyiségben talán még ebben a melegben is megteszi. 




A lakkok közül most egy nagyon határozott kedvencem volt: az Essence pelyheskéje, szinte mindenre ezt kentem.:)
Még egy körmös dolognak itt a helye, méghozzá az Essence BTGN fedőlakkjának. Bár eddig is nagy kedvencem volt, de nemrégiben néhány hétig-napig nélkülöznöm kellett, és ez az idő elég volt arra, hogy rájöjjek, mennyire szeretem.:)




Azt hiszem, már a múlt havi összeállításban is szerepelt a Bourjois sminklemosó, de muszáj most is megemlítenem. Nem a legerősebb, de... áh, tényleg muszáj lesz írnom róla most már. 
Maradva a Bourjoisnál, mostanra nagyon megszerettem a Volumizer szempillaspirált, eleinte is tetszett, de nem éreztem szuperjónak... most is úgy gondolom, hogy használtam már jobbat is ennél, ennek ellenére nagyon hozzámnőtt.:)




A bőröm most a normál tartományban mozog -csak maradna is így...-, és erre az állapotára nagyon bevált a Nivea Control Shine, reggelente nagyon szereti a pofim, csakúgy, mint az Oxigen power lemosót, ez kifejezetten frissítő hatású szerintem. 
Bár sajnos ezeket lassan el kell felejtenem, ideje készülnöm a hidegebb időre, és legkésőbb augusztus második felében elővenni a száraz bőrre való kencéket.:(

 



A bizsuk közül is nagyon stabil kedvenceim voltak, igazából ezeken kívül nem is hordtam mást... az egyik egy fémes színekből összeállított karkötő, a másik pedig egy szilvaszínű rövidebb nyaklánc, engem is meglepett, de szinte mindenhez passzoltak.:)


Nektek mik voltak a kedvenceitek?:)

2 megjegyzés:

  1. Már régóta tervezem, hogy kipróbálom az e.l.f. ecseteit, de valamiért mindig elnapolom a rendelést. Mennyire vagy megelégedve a pirosító ecseteddel?

    VálaszTörlés
  2. Teljesen.:) Puha, pont elég tömött, egyetlen szál sem hullt még ki belőle... szerintem nagyon jó választás.:)

    VálaszTörlés