Essence Wild Craft trendkiadás

18:20 Varjúlány 3 Comments



(03, Mystic Lilac)

Az előző Catrice limitált kollekciónál már az első sorokban említettem, hogy mennyire nem nyert meg... nos, ez esetben éppen a fordítottjáról van szó, az Essence Wild Craft trendkiadása első pillantásra nekem nagyon-nagyon tetszik! 
Nézzük is, miket fog tartalmazni.:)


(02, Out Of The Forest)
 

(01, Rosewood Hood)

Érkezik három mono szemhéjpúder, nekem mind nagyon tetszik, de ha egyet kéne választanom, azt hiszem, a lila mellett döntenék.:)

 

(01, Wooden Allen)

A kiadás tartalmaz egy szemöldökszettet is, nem vagyok nagy szemöldökmágus, de azért kíváncsi vagyok rá, bár tartok tőle, hogy az árnyalatok egyike sem fog passzolni, a sötét túl vörösesnek tűnik.:/

 (01, Mystic Lilac; 02, Rosewood Hood)

Jön két rúzs is, a pigmentáltságuk felől vannak kétségeim, de most ezeknek is nagyon örülök, mivel jó ideje szeretnék már kipróbálni egy sötétebb lila árnyalatot a számon, de túl sokat nem szeretnék áldozni rá, az Essence árfekvése pont ideális lenne.:) A másik, nude szín nem dobogtatta meg a szívem, túl világos nekem. 





 (01, Let's Get Wild)


Továbbá a kiadás része egy highlighter is, ha van sminktermék, aminek nem tudok ellenállni, akkor ez az... remélem, élőben is ilyen szép lesz.:)




Érkezik egy ecset is, én nem vagyok oda az ilyen kétvégű dolgokért a nehézkes tárolás miatt, de azt hiszem, egyszer tehetek kivételt.:) 




(01, Tree Hugging; 02, Out Of The Forest; 
03, Mystic Lilac; 04, Rosewood Hood)


Természetesen lakkok nélkül nem lenne teljes a kollekció, mindjárt négy is jön. Talán ezek fogtak meg a legkevésbé, a nude körmök mostanában nem a kedvenceim, de a lila egész különlegesnek tűnik!:)


Összességében: Nem is tudom már, mikor vártam utoljára ilyen lelkesen Essence trendkiadást... a szemhéjpúderek, a lila rúzs, az ecset, a highlighter... csak jöjjön be hozzánk.:)

Nektek hogy tetszik?:)

3 megjegyzés:

  1. Nekem is nagyon tetszik ez a minta.:)

    VálaszTörlés
  2. Ecset és körömlakkok amik nagyon megfogtak. jajj,nem akarom,hogy jöjjön az ősz és a tél, a sötét színeket nem akarom látni :(

    VálaszTörlés
  3. A telet én sem várom igazán, de a sötét színeket én ilyenkor is szeretem.:)

    VálaszTörlés