Gullible

8:05 Varjúlány 4 Comments



A minap már jó előre elterveztem, hogy csak egy kis fényes színt teszek a szemhéjamra, valamit húzok egy tusvonalat, de menet közben meggondoltam magam, és kivételesen barnás színeket is használtam.:)

A fényes szín nem maradt ki, az egész mozgó szemhéjamra a Bad girl paletta Gullible árnyalatát használtam, majd a mélyítővonalamba és a külső sarokba egy a bőrömnél kicsit sötétebb festéket tettem, majd a szélein végigszaladtam egy matt bőrszínnel.
Eztán az alsó pillatövemet egy sötétbarnával húztam ki, jóval beljebb mentem most, mint általában.:) Utána már csak szempillaspirált használtam, és áttértem az arcomra. 

Az almácskákra egy kevés pirosas krémpírt tettem, majd egy világosbarna szemfestékkel bronzosítottam egy csöppet, a számra pedig végül egy szájfényszerű, áttetsző rúzst kentem, ez élőben élénkebb volt valamivel, mint a képeken.




Arc:
Missha Signature BB krém (21)

E.L.F. Studio krémpirosító (Seductress)  
Max Factor Miracle Touch krémpirosító (07, Soft Candy)

Barna Douglas paletta középső színe bronzosítóként

Szemöldök:
Alverde színezett szemöldökzselé (02, Braun)

Szem:
Alverde szemhéjalapozó
Sleek Bad Girl paletta (Gullible)

Barna Douglas paletta sötétebb bőrszíne és a legsötétebb barna
Catrice szemhéjpúder (090; Bring Me Frosted Cake)
Essence Long Lasting szemceruza (10, Almost famous) 
Bourjois Volumizer szempillaspirál

Száj:
Fleur De Santé rúzs (Shy Red)

4 megjegyzés: