Használd a megunt smincuccaid!#2 - Lila krémpirosító

11:15 Varjúlány 4 Comments

 


Ezer éve szeretnék már kipróbálni egy lila krémpirosítót, de elfogadható áron még soha nem találkoztam ilyesmivel, aztán most, a nagy "újrafelhasználás" közben arra gondoltam, hogy miért ne csinálhatnám meg magamnak?


A hozzávalók:

- Nivea Visage Aqua Sensation arckrém
Könnyed hidratáló, nyárra ideális lenne, de... összességében mégsem lett a kedvencem, ebben a kategóriában ezerszer jobb nála a Control Shine. 

- Maybelline Dream Satin alapozó
Nagyon-nagyon-nagyon jó alapozó, nem is értem, miért nem lehet már kapni... Ez nem azért van itt, mert nem kedvenc, nagyon is az, legfeljebb a BB miatt szorult nálam kicsit háttérbe.

- Essence Vampire's Love ajakszínező (01, Bloody Mary)
Amennyire szeretem a pink változatát ennek az ajakszínezőnek, annyira nem vált be belőle ez, a lila. Akár hogy próbáltam, sehogy nem lett egyenletes, ráadásul nem is áll jól.

- Üres tégely

- Műanyag keverőpálcika

Kezdhetjük is.:)




1. Először is az üres tégelybe áttettem az arckrémből egy adagot, ez lesz az alapja az egésznek. Igazából lehet, hogy elég lett volna kevesebb is.:) 




2. Majd nyomtam bele nagyjából egy diónyi alapozót és összekevertem. Igazából ez ki is hagyható akár, de én úgy éreztem, hogy magában a hidratáló túl lágy lenne, elfolyna, felszívódna, ráadásul ez ad is neki egy kis természetes, bőrközeli tónust.:)




3. Eztán csepegtettem bele némi ajakszínezőt és ezt is elkavartam. Elsőre kicsit kevés lett, élénkebb színt szerettem volna, úgyhogy adtam még hozzá, és ezzel el is készültem.  

 


Az eredmények:



- Lett egy jó adagnyi lilás-bordós krémpirosítóm, aminek ugyan talán nem kifogástalan az állaga és a tartóssága, de szerintem az ilyen csináld magad dolgoktól soha nem is lehet csúcsminőséget elvárni, itt nem az a fő szempont.:) Kreatívkodós, kísérletezgetős itthoni sminkekhez azért tökéletesen megteszi, és úgyis erre szerettem volna elsősorban.:)

- Elfogyasztottam a már régóta csak útban lévő arckrémem felét, ennek nagyon örülök.:)

- Végre valamire használtam a szintén csak porfogószerepet betöltő ajakszínezőmet, ennek is örülök.:)

- Újra felfedeztem a régi kedvenc alapozómat, ha elfogy a BB-m, mindenképp előveszem majd.:)


Én ezt a fordulót is sikeresnek nyilvánítanám, bár közel sem annyira az, mint az előző, körömlakkos, ott valahogy sokkal jobban tetszett a kapott kence.

4 megjegyzés:

  1. milyen eldolgozva? kivancsi vagyok! nincs rola kep? vagy csak nekem nem jelenik meg? :-(

    VálaszTörlés
  2. Én is kíváncsi lennék, hogy milyen eldolgozva! : ) Nem készítenél vele egy sminket, hogy lássuk milyen lett?

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jo lett :) nekem az essencebol a 01 es true love arnyalat van meg ,es valami szornyen all,ezert nem is hasznalom....ezt viszont tuti kiprobalom :) koszi az otletet! :D

    VálaszTörlés
  4. Nyuszifül: Csinálok majd, de nem merem megígérni, hogy napokon belül.:$
    Névtelen: Nagyon szívesen.:)

    VálaszTörlés