Egy éves a blog - Nyerj egy MUA Undressed palettát!

8:30 Varjúlány 78 Comments



Éppen ma egy éve annak, hogy megírtam az első bejegyzésem ide, huh, olyan, mintha csak tegnap történt volna, nagyon elszaladt az idő.:) Na, de erről kicsit később, nézzük előbb a játékot:

Ha nyerni szeretnél, nincs más dolgod, mint nyilvános követőnek lenni vagy lájkolni a blog facebook oldalát, ha mindkettő megtörtént, dupla eséllyel indulhatsz.:) 
Amennyiben nyilvános követő vagy, írj ide egy kommentet, hogy tudjam, jelentkeztél, ha pedig a facebookon lájkoltad az oldalt, EZ alá a kép alá írj, hogyha mindkét eséllyel élni szeretnél, írj ide is, oda is. 

A játék szeptember kilencedikéig tart, hajrá!:)



És akkor itt az érzelgősség ideje.:) 
Tulajdonképp másfél éve, hogy belefogtam a "szépségblogolásba" némi baráti biztatásra, akkor még egy kisebb oldalon, többedmagammal. Aztán múlt augusztusban úgy éreztem, kinőttem azt a helyet, és átköltöztem a blogspotra. Azóta igyekszem napról-napra fejlődni, és bár még most sem vagyok elégedett teljesen, azt hiszem, jó úton haladok, a tendencia legalábbis pozitív.

Nagyon-nagyon sok jót, kedvességet kaptam tőletek, amit ezúton is köszönök.:) El se hinnétek, milyen szuper érzés látni, hogy tetszett nektek egy-egy bejegyzés, esetleg hasznosnak találjátok, vagy írtok hozzá kommentet, véleményt... nagyon köszönöm.:)

El kell mondanom, hogy amióta csak elkezdtem, nagyon élvezem a blogolást, de soha nem írtam még ilyen lelkesedéssel a bejegyzéseket, mint mostanában, úgy érzem, mostanra ért össze ez az egész.
Én a korábbi külsejét is szerettem az oldalnak, de a mostani valahogy kényelmesebb, továbbá nagy öröm számomra, hogy pár napja vééégre a www.lanyossarok.hu címen találhattok meg, hogy ennyien vagytok facebookon, hogy megoszthatom a kis szösszeneteimet twitteren, ráadásul mostanra nagyon megszerettem a fényképezést is, az írás pedig mindig örömet okozott, szóval.... iiiiimádom ezt csinálni.:)


Ha bármilyen kérdésetek, kérésetek, észrevételetek van, kérlek, jelezzétek most és a jövőben is.:) 



Szerk.:



A palettát Istvánné Gömbös nyerte, gratulálok!

78 megjegyzés:

  1. Boldog blogszülinapot!
    Monika néven követlek itt :)
    Köszi a játékot.

    VálaszTörlés
  2. Szeretném, facebookon Biró Lauraként jelentkezek. ^^

    VálaszTörlés
  3. Szia! Jelentkeznék a játékra. Beus néven követlek.

    VálaszTörlés
  4. Szeretnék jelentkezni!! Mindkét oldalon Veronika Valdner néven követlek!! :)

    VálaszTörlés
  5. Szeretlek jelentkezni. :)
    Judit néven követlek.
    E-mail: elvihetomacska@gmail.com
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  6. Szeretlek jelentkezni. :)
    Itt Judit néven követlek, Fb-on Judit Halmosi néven.
    E-mail: elvihetomacska@gmail.com
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  7. De jó, boldog blogszülinapot! Nagyon jó amit csinálsz és csak így tovább! A játékra én is szeretnék jelentkezni :)

    VálaszTörlés
  8. énis szeretnék!! Caroline tt néven követlek, és gratlálok! :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Petra világa néven követlek.
    FB-on is írtam.
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Gratulálok az eddigiekhez, boldog blogszülinapot, és még sok további sikert kívánok Neked!
    Szeretnék jelentkezni a játékra, CRaPTRaSH néven követlek.

    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Gratulálok a bloghoz, nagyon igényesen vezeted, sok sikert kívánok a továbbiakban is!
    Szeretnék jelentkezni a játékra, phoenix néven követlek :)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  12. Milyen jo ezt olvasni! Pozitiv pelda vagy szamomra, hiszen annyi blogger lep ki mostanaban mindenfele indokkal, viszont te egyre ugyesebb vagy es meg oromod is leled benne. Be kell vallanom, te voltal az egyik elso bb akit kovetni kezdtem, te vagy az egyik lany, aki miatt blogolni kezdtem. Haha, ez kicsit nyalan hangzik, dr ha mar erzelgoskodunk... :)
    Boldog blogszulinapot neked, tovabbi sok jo posztot szeretnek!
    Igy a vegen meg jelentkeznek is, Christine neven kovetlek, facebookon is jelentkeztem Koteles Krisztinakent :)

    VálaszTörlés
  13. Most, hogy tegnap éppen legyalultam - ideiglenesen! - a bajszom, már csak a szemöldököm kell megtépni, és nyerni egy ilyenb izét, - festékpalettát... xD
    {GRAT A BLOGHOZ! :) }

    VálaszTörlés
  14. gratulálok,csak így tovább! :) szintúgy jelentkeznék itt is :)

    VálaszTörlés
  15. boldog blogszülinapot!:))
    én is szeretnék jelentkezni:)

    VálaszTörlés
  16. Én is szeretnék jelentkezni a versenyre :)
    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra. Bia néven követlek. :)

    VálaszTörlés
  18. Boldog Szülinapot a Blognak! :)
    Jelentkeznék én is a játékra!:)

    VálaszTörlés
  19. Én is szeretnék jelentkezni :)

    Gratulálok a bloghoz, csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  20. Először is gratulálok neked, és szeretnék jelentkezni! : ) Sok sikert a továbbiakban.

    VálaszTörlés
  21. Gratulálok az 1 évhez, még sok-sok örömökben gazdag évet Neked! :)
    Szeretnék jelentkezni :]

    VálaszTörlés
  22. Szeretnék jelentkezni a játékra, Anna94 néven követlek. :)

    VálaszTörlés
  23. Jelentkezem a játékra, itt a blogon Gere Erika Szabóné néven!

    VálaszTörlés
  24. Szia!

    Boldog 1 éves Blog Szülinapot!
    Jelentkeznék a játékra :)
    Adryenn Beauty néven követlek.
    adryennbeauty@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Szió!

    Először is gratu az 1 évhez és még sok sok évet kívánok a blognak!! :)
    Zsanci néven jelentkeznék a játékra! FB-on Zsanett Papp és Zsanci Szépségszigete néven lájkoltalak! :)
    E-mail: zsanciszepseg@citromail.hu

    Köszi a lehetőséget! :))

    VálaszTörlés
  26. Jelentkezek itt és a facebook-on is!:)

    VálaszTörlés
  27. Boldog születésnapot!Jelentkezni szeretnék.

    VálaszTörlés
  28. Fb-on és itt is jelentkeztem!

    VálaszTörlés
  29. Szia!

    Gratulálok és Boldog Szülinapot! :)
    Szeretnék jelentkezni! :)
    Facen i jelentkezem! :)

    Köszi a játékot! :)
    Puszi és még sok-sok blogévet! :)

    VálaszTörlés
  30. Szia!

    Gratulálok az első évhez! Még sok-sok ilyet és ennél is szebbeket! :D
    Köszi a nyereményjátékot!
    Szeeretnék jelentkezni!

    szio!

    VálaszTörlés
  31. szia! gratulálok az egy évhez, és csodáom a kitartásod :)
    fb-n Molnár Alexandra vagyok, de itt is jelentkezem :)

    VálaszTörlés
  32. Boldog blogszülinapot!
    Itt is és a facebookon is követlek!

    VálaszTörlés
  33. Én is szeretnék jelentkezni, és nagyon nagyon gratulálok a blogodhoz, csak így tovább! :))

    VálaszTörlés
  34. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  35. Szeretnék jelentkezni:)

    VálaszTörlés
  36. Szia! Gratulálok a blogodhoz! :)
    Szeretnék jelentkezni, itt Eni néven, Facebook-on is írtam, ott Kovács Enikő néven követlek.
    Köszönjük a játékot! :)

    VálaszTörlés
  37. Szia!
    Nagyon gratulálok a blogodhoz, remélem még sokáig örömed leled benne :) nekem tetszik amit csinálsz :)
    Szeretnék jelentkezni a játékra, itt Timi néven, fb-on Tímea Szabados néven követlek.
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  38. Gratula az egy évhez, remélem sok-sok lesz még:) Én is jelentkeznék a játékra:) Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  39. szeretnék jelentkezni, kokusz néven követlek :)

    VálaszTörlés
  40. Gratulálok az évfordulóhoz! Szeretnék én is játszani, csodás ez a paletta! :)

    VálaszTörlés
  41. Szia!
    blook (vagy b-look) néven követlek. Szeretnék jelentkezni.
    Köszi! :)

    VálaszTörlés
  42. Szeretnék jelentkezni a játékra! (: anna néven követlek

    VálaszTörlés
  43. szia, gratulálok és nagyon örülök, hogy tényleg ennyire szereted csinálni :) én is jelentkezem :)

    VálaszTörlés
  44. Boldog blogszülinapot!
    Szeretnék én is jelentkezni a játékra, PAncsi néven követlek, Facebook-on pedig Prépost Annamária néven.
    Köszi a játékot! :-)

    VálaszTörlés
  45. Szia!
    Renii néven követlek!
    köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  46. Szia,
    gratulálok! :)
    Jelentkeznék itt is, fb-n Noémi Bányai néven tettem ugyanezt.
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  47. Először is Boldog blogszülinapot!
    Jelentkezem a játékra, mert nagyon szeretnék egy ilyen palettát!:)
    Nixon néven követlek.
    Köszi!

    VálaszTörlés
  48. Szia, szeretnék jelentkezni a játékra, Katka Hajdúová néven kovetlek:))

    VálaszTörlés
  49. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra!:)
    A Facebookon Rita Szlovencsák néven követlek!
    Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  50. Húhú csak most vettem észre a játékod, én is jelentkeznék!!! Itt követlek samelike néven, köszi a szuper játékot!

    VálaszTörlés
  51. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra.
    A blogodat Dóra Gombos néven követem és lájkoltalak facebookon.

    VálaszTörlés
  52. Jelentkeztem a játékra (napcsilla néven). Gratulálok a blogodhoz, egyik kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  53. Szia!
    Én is jelentkezem a játékra :)

    VálaszTörlés
  54. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  55. Én is jelentkeznék. Nevem: Kun Lili :)

    VálaszTörlés
  56. Szeretnék jelentkezni itt is:) Boldog blogszületésnapot!

    VálaszTörlés
  57. Szeretnék jelentkezni :)

    VálaszTörlés
  58. Szeretnék jelentkezni. Deák Léna néven követlek. :)

    VálaszTörlés
  59. én is szeretnék jelentkezni!! köszi

    VálaszTörlés
  60. Boldog blogszületésnapot :)
    Szeretnék jelentkezni a játékra
    köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  61. Én is szeretnék jelentkezni!:)

    VálaszTörlés
  62. Szia!
    remenyipepe néven követlek, köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  63. Jelentkezem, Törpilla néven követlek...:))

    VálaszTörlés
  64. Szia

    Jelentkeznék itt és facebookon is :D

    VálaszTörlés
  65. Szia!
    Gratulálok!
    Jelentkezem a játékra :)
    Szép napot!
    Furák Márta

    VálaszTörlés
  66. Szia! :) remélem, hogy lehet még jelentkezni! :)
    hpcz95 néven követlek. Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés