Használd a megunt sminkcuccaid!#3 - Krémes szemfesték

10:36 Varjúlány 15 Comments



Már régóta szerettem volna krémes szemfestéket kutyulni, így aztán egyértelmű volt, hogy az elhasználós-felhasználós sorozat keretein belül kipróbálom ezt is.:) 
Ráadásul jó ideje vadászom már egy zöldesbarnás festékre, és találtam egy pont ilyen szemhéjpúdert az alapanyagnak szánt holmik között, ezt kénytelen voltam égi jelnek tekinteni és gyorsan bele is vágni.:)


A hozzávalók:
 
- Alverde szemhéjalapozó 
Már lassan egy éve áll a fiókomban, csak ritkán használom, mert bár annyira nem rossz, a BeYu-t sokkal jobban szeretem. Ráadásul hatalmas mennyiség, esélytelen, hogy valaha elfogyasszam. 

- Catrice négyes szemhéjpúder (C01, Rumble In The Jungle)
Ajándékba kaptam, akkor nagyon örültem neki, de... nem is tudom, ritkán kapom elő, azt hiszem, az a gondom vele, hogy bár a színek külön-külön tetszenek, így együtt annyira nem.

- Üres tégely

- Keverőpálcika 

Ennyi.:)




1. Először is nagyjából egy diónyi szemhéjalapozót nyomtam az üres tégelybe.
 




2. Majd a kiválasztott szemfestéket kicsit "megkapargattam" a keverőpálcika segítségével, de lehet mással is természetesen.:)




3. Majd a kapott port beleszórtam a tégelybe. 
(A képen látható kevésnek bizonyult, utána még adtam hozzá nagyjából ugyanennyit.)




4. Elkevertem és tádámm, kész is a krémes szemfesték!:)


Az eredmények:



- Lett egy adag krémes szemfestékem, pont olyan színű, mint amilyet már régóta szerettem volna, ráadásul viszonylag tartós is.

- Sikerült valamennyit elhasználnom a giga-megakiszerelésű szemhéjalapozómból.:)




- Fogyott a szemhéjpúderből is természetesen, de még maradt bőven, amit igazából nem is bánok, mert porként is tetszik ez a szín.... ha a többit nem is, legalább ezt használhattam volna a négy közül a korábbiakban. Viszont most tényleg nem voltam túl kíméletes...


Összességében ezt a fordulót is sikeresnek nyilvánítanám, tetszik a kapott kence, a szemhéjalapból is fogyott, ráadásul felfedeztem, hogy egész szép ez a zöldes-szürkés púder, biztosan használni fogom néhányszor az ősz során.:)

15 megjegyzés:

  1. Én krémes pirosítót csináltam ugyanezzel a módszerrel, nagyon tuti lett :)

    VálaszTörlés
  2. De jó ötlet! Mindenképp kipróbálom majd azt is, köszi!:)

    VálaszTörlés
  3. Na ezt én is kifogom valamikor próbálni, nagyon jó ötlet! :)

    VálaszTörlés
  4. Tök jó ötleteket mutatsz, de már nincs üres tégelyem amit felhasználhatnék! :D Pedig ezt is meg akarom csinálni! :D
    Lehet valahol üres tégelyeket kapni? :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ötletes, ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  6. Hű, pedig de szép ez a paletta! A többi színt is tessék használni, szívesen látnék velük sminket. :-)

    VálaszTörlés
  7. Christinee91: Kedves vagy, örülök, ha tetszett.:)
    xstrassberrykissx: Mindenképp próbáld ki, szerintem érdemes!:)
    Szamóca: Egyedül a gyógyszerári tégelyek jutnak eszembe, a krémes pirosítót olyanban készítettem, de az ehhez nagyon nagy lenne szerintem.:(
    Eni: Jaj, de kedves vagy, köszönöm.:)
    Djkaty: Lesz smink is, és a következő "felhasználósdiban" is szerepelni fog még ez a négyes.:)

    VálaszTörlés
  8. Hogy ez milyen szuper ötlet! Én is régen szeretnék krémes szemfestéket, de eszembe nem jutott volna, hogy akár magamnak is megcsinálhatom :D Nah,de majd most! Köszi az ötletet! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon-nagyon szívesen, remélem, beválik.:)

    VálaszTörlés
  10. Tényleg elég furák együtt ezek a színek, nem csoda, hogy nem nagyon nyúltál hozzájuk:) . Viszont nagyon tetszik a műved, legyen smink is vele! :)

    VálaszTörlés
  11. Nem félsz hogy így könnyebben megromlik majd?

    VálaszTörlés
  12. Nem csináltam olyan nagy adagot, nagyon picike ez a kis tégely, legalább a negyedét el is fogyasztottam már, ha meg mégis megromlik... nos, ha nem kezdek vele semmit, sajnos a szemhéjalapozóval úgyis az történt volna, nem nyúltam érte túl gyakran, és még így is bőven maradt belőle.:)

    VálaszTörlés
  13. Ez egy tök jó ötlet! Mondjuk a Too Faced szemhéjalapozómat erre a célra kicsit sajnálnám, de lehet, hogy beszerzek egy Alverdeset, és probléma megoldva :]

    VálaszTörlés
  14. A Too Facedet tényleg kár lenne ilyesmire használni, de egy pénztárcabarátabbal megéri kipróbálni.:)

    VálaszTörlés