E.L.F. Studio arcravalók: Mellow Mauve, Gotta Glow

8:40 Varjúlány 0 Comments



Már jó ideje húzom-halasztom ezt a tesztet, nem mentségképp mondom, de volt egy kis hátráltatótényező is, természetesen még az első használat előtt lefényképeztem a kencéket, de csak később vettem észre, hogy túl sötétek lettek a képek... így aztán fotózhattam újra. 
Na, de akkor vágjunk is bele.:)

A csomagolása mindkettőnek egyszerű fekete műanyag, nem kész szépségek, de nincs is velük semmi baj. Jól, kicsit még talán túl erősen is záródnak, nem sok esélyt látok arra, hogy maguktól kinyílnának a táskában, neszeszerben. 





A dobozka tetejében van egy keskeny tükör, szerintem ez túl sok mindenre nem jó. 
A Mellow Mauve-ban meglazulhatott az ezt tartó ragasztó, mert elkezdett lötyögni a tükröcske, kicsit visszanyomogattam és jó is lett, persze ez nem nagy tragédia, de azért meg kellett említenem.:) 




Elég puha textúrájúak, lazábban préseltek, kicsit porolnak, ennek a nyomát láthatjátok is a pan sarkánál, nem lesznek a kedvenceim, de nincs is semmi komoly gondom velük.  




A Mellow Mauve egy finoman aranyfényű sötétebb, fáradtabb barack, nagyon meglepődtem, de szinte mindenkinek jól áll, nagyon univerzális árnyalat. 
A Gotta Glow... nos, a webshopban ez is a pirosítók között van, de én ezt nem nevezném annak, egyértelműen highlighter.




Azért vágyam már jó ideje erre a világos szépségre, mert Nars Albatross dupe hírében áll, csakúgy, mint az imádott Essence Mystic Lemon szemhéjpúderem, ami igencsak fogyóban van, ráadásul már ki is vonták a forgalomból... így biztosítva van az utánpótlás.:) 

 

E.L.F. Gotta Glow, Essence Mystic Lemon


Nem teljesen egyformák egyébként, nagyon-nagyon hasonlóak, de a Gotta Glowból ha picit többet viszek fel, jóval aranyosabb fényű, bár lehet, hogy ez csak nekem tűnt fel.:)

Mindkettőt megfelelően pigmentáltnak gondolom, nem brutálisan azok, de nem is gyengék. A tartósságuk is közepes, nem bírják végig az egész napot, sőt, de egy kis igazítással már nincs probléma.


Összességében: Nem tartom rossz vételnek őket, bár nem is lettek a favoritjaim. Egész széles a színskála, az áruk sem vészes és a minőségük sem rossz, igaz, nem is kiemelkedő... nem bántam meg, hogy a kosaramba kerültek.:)

0 megjegyzés: