Használd a megunt smincuccaid!#1 - Franken körömlakk

6:51 Varjúlány 9 Comments



Mikor eldöntöttem, hogy belevágok ebbe a használós-újrafeldolgozós dologba, egyértelmű volt, hogy lakkotyvasztással kezdem, és az is, hogy mik lesznek az első áldozataim. Egyébként egyszer már próbálkoztam ilyesmivel, de akkor csak két színt kevertem össze, semmi több. 
Most az egyik világos lakkomat és egy pirosítót terveztem összeházasítani, majd ezeket fel akartam dobni némi arany porral és csillámos fedőlakkal, de az utóbbit végül kihagytam.

A hozzávalók:

- Essence Multi Dimension lakk (56, Princesses rule!)
Ezt még akkoriban vettem, mikor csak ilyen kis szolid színeket kentem a körmömre... nos, ez azóta gyökeresen megváltozott, így nem is kapom elő túl gyakran, pláne, hogy az állaga és a fedése sem a kedvencem, bár komolyabb gondom sincs vele. 

- Essence Marble Mania pirosító 
Ez tipikusan egy olyan dolog, amivel nincs semmi baj, de mégis... nagyon ritkán veszem elő. 

- Catrice Welcome To Las Vegas Shimmering Powder
Már mikor megvettem, tudtam, hogy nem fogom agyonhasználni, de annyira vágytam egy ilyen kiszerelésű kencére, hogy muszáj volt beszereznem. Ahhoz képest, hogy mire számítottam, viszonylag sokszor előkerül, de közel sem elégszer ahhoz, hogy ez a mennyiség valaha elfogyjon. 

- Üres körömlakkosüveg

És kezdhetjük is!:) 





1. Először is fogtam az üres üveget és a körömlakkot, ez utóbbi felét átlöttyintettem az üres üvegcsébe, de ha mindet fel akarjátok használni, ez a lépés akár ki is maradhat.






2. Aztán kicsit megkapargattam a pirosító tetejét, és a kapott port hozzáadtam a lakkhoz, alaposan felráztam, és tádádádááámm! 




Ugyan már elsőre is tetszett a kapott szín, de úgy voltam vele, hogy ha már lúd, legyen kövér, és adtam hozzá még a pirosítóból.




3. Következhetett az arany por, szerencsére a fénypúder teteje lecsavarható, így könnyedén át tudtam löttyinteni belőle tetszőleges mennyiséget.





Miután ezzel is alaposan összekutyultam a lakkot, kicsit csalódtam, azt hittem, dominánsabb lesz az arany fény, sajnos nem így lett, inkább narancsosabb árnyalatot kölcsönzött neki, de nem bánkódtam sokáig, így is tetszett a kapott szín.:)


Az eredmények:



(Ezek a képek más fényviszonyok közt készültek, azért tűnik világosabbnak a lakk, de valójában olyan, mint az üvegben!)

- Gazdagabb lettem egy narancsos-aranyos-rózsaszín lakkal, az állaga nem lett tökéletes, picit sűrűbb az ideálisnál, azt hiszem, ez a hozzáadott porok miatt van. Emiatt kicsit nehezebben kenhető, és sikerült  bele is nyúlnom, de a szín tetszik, és a száradásával se volt gondom, sőt, a tartósságával sem. 

- Fél üveg nemkedvenc lakkot felhasználtam, és már a maradékkal is van tervem. Annyi olyan szemfestékem, pirosítóm van, aminek a színét egyszer nagyon szívesen kipróbálnám a körmömön....:)




- A pirosítóban a kapargatás során nem esett túl nagy kár, bár utólag már azt hiszem, lehettem volna vele kíméletesebb is. Nem fogyott túl sok belőle, de legalább kicsit megszellőztettem és nem csak a helyén csücsült. Sőt, megint rá kellett jönnöm, hogy milyen szép kis színe van... kedvem is lett feldobni az arcomra.

- A fénypúderből se fogyott túl sok, de legalább használtam, és a kevergetés közben kiötlöttem, hogy zöld lakkal is ki kell próbálnom (bár igazi erdőzöld lakkom nincs, azzal lenne a legjobb talán), sőt, egy zöld szemsminkhez is jó lenne... na, azt valamelyik este mindenképp megcsinálom! 



Én összességében ezt a "fordulót" nagyon sikeresnek nyilvánítom, azt hiszem, jobban nem is alakulhatott volna.:) Élveztem a kevergetést, a kapott lakk se lett rossz, és még meg is jött a kedvem a használt kencékhez, sőt, további felhasználási ötletek is születtek.:)

9 megjegyzés:

  1. Essence Multi Dimension lakk (56, Princesses rule!) -> ezt én is megvettem és talán 2x kentem. :-)
    Jó ötlet az összekeverés ha az összetevők nem válnak szét majd utólag. Még nincs üres lakkos üvegem, de ha lesz majd én is kutyulok.

    VálaszTörlés
  2. Köszi, örülök, ha tetszik.:))

    VálaszTörlés
  3. Hát ez nagyon jó ötlet, ki fogom próbálni! :D

    VálaszTörlés
  4. Hajrá, nem fogod megbánni!:)

    VálaszTörlés
  5. Szia, nagyon jó lett :) az egyetlen kérdésem: hogyan tudtad ilyen jól kitisztítani a lakkos üveget? Kétlem hogy nekem lenne hozzá türelmem :D

    VálaszTörlés
  6. Acetonos lemosót töltöttem bele, nagyjából a negyedéig, jól felráztam, kiöntöttem, majd ezt megismételtem és ennyi.:)

    VálaszTörlés
  7. Nem rossz...ha lesz hozzá kedvem, én is kipróbálom! Sok sok szemhéjpúderemet nem használom már....meg körömlakkot ami csak kallódik a fiókban!
    Köszi a tippet! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szívesen, bár maga az ötlet, a lakkutyulás nem tőlem származik.:)

    VálaszTörlés