Maybelline Colorama - 749

10:40 Varjúlány 6 Comments



Pár napja már csacsogtam a twitteren és a facebookon az új Maybelline lakkokról, arról, hogy mennyire tetszenek az új színek, pedig a többségük nem is annyira extra - kivéve ezt a sárgát.:)

A sárga lakkokkal egyébként elég furcsa a viszonyom, minden másban szeretem ezt a színt, de valahogy pár héttel ezelőttig nem voltam benne biztos, hogy akarom én ezt a körmömre... butaság volt, most, hogy kipróbáltam, már azt mondom.:) 





Az új üvegcse nekem nagyon tetszik, profibb benyomást kelt, valahogy masszívabbnak tűnik, mint a régi.:)
Az ecsete kicsit lapított és viszonylag hosszú, nem lekerekített, nekem ez is tetszik.:)

A lakk állaga inkább folyós, mint sűrű, sajnos a fedése közel sem tökéletes, három rétegben van a körmömön, de még így is átlátszik kissé, ellenben nagyon fényes - azt hiszem, ezt hívják jelly finish-nek.:)
A három réteg tudom, nem hangzik jónak, én sem szeretem, ha kettőnél többre van szükség, de mentségéül azt tudom mondani, hogy nagyon gyorsan szárad, a harmadik réteg felkenése után nagyjából öt perccel már tökéletesek voltak a körmeim.





Nekem most nagyon tetszik ez a szín, így az utolsó nyári napokba még hoz egy kis üdeséget, napfényt, és az enyémnél akár csak egy árnyalattal is barnább bőrhöz tényleg isteni lehet!:)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, nekem is sárga most a körmöm :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik nektek.:)

    VálaszTörlés
  3. Én valahogy sosem néztem meg figyelmesebben a régi colorama lakkokat, így azt sem tudom, hogy most csak a csomagolás változott, vagy a színek is, de tény, hogy nem túl bevállalós árnyalatokkal jött most ki a maybelline, kivéve persze ezt a sárgát. :)

    VálaszTörlés
  4. nekem is tökre tetszik:) változott az áruk? :O

    VálaszTörlés
  5. Edina: A színek is újak, legalábbis a többség biztosan.:)
    Egyébként annak ellenére, hogy nem annyira különlegesek, nekem nagyon sok tetszik... haj, szegény pénztárcám... :$

    Marcsi: Örülök, hogy elnyerte a tetszésed.:)

    Cs.ery: Hú, jó kérdés, már nem emlékszem pontosan, mennyibe kerültek a régiek, és most az újak akciósak.... de ha drágábbak is lettek, nem sokkal.:)

    VálaszTörlés