Amaze szemhéjfestékkészlet - Punk coal grey

9:31 Varjúlány 3 Comments




Már írtam nektek egy hasonló Amaze szemhéjpúderpalettácskáról, az egy rózsaszínes-barnás összeállítás volt, ez pedig sokak kedvenc színe, a lila köré épül.:) 

 

A csomagolása megegyezik a másikéval, nagyjából tenyérnyi gumis tapintású fekete tégely lecsavarható tetővel. Elég strapabírónak, erősnek tűnik, én bátran bedobnám a táskámba is akár, összességében nekem továbbra is tetszik a külseje.:)
A színek itt sokkal előnyösebb elrendezésben vannak, mint a Lighting Strike esetén, nem csíkokba, hanem kis cikkelyekbe különülnek, ez azért szimpatikusabb nekem, mert nagyobb a "felületük", könnyebb így használni őket.:) 





A színek állagát én inkább puhának, mint keménynek mondanám, az első, ami a megtapogatásuk során eszembe jutott, az a bársonyos szó volt.:) Kicsit porzanak és minimálisan hullanak, de egyik sem vészes szerencsére.:) 




Mind a négy festéknek enyhe fénye van, ennek ellenére én ezt egy visszafogottabb, tompább, hétköznapibb lila összeállításnak gondolom, szerintem simán össze lehet dobni vele egy sminket a munkába, iskolába is, én biztosan bevetem majd oda is.:)
A kedvencem a második, kicsit melegebb tónusú lila, de a fehér is szép a belső szemzugba.:) 


A pigmentáltságuk nem a legerősebb, de én azért gyengének se mondanám, közepes.:) A tartósságukról is ezt gondolom, önmagukban nem képesek csodára, de alappal nincs gond.:) 

Összességében: Bár a minősége nem kiemelkedő, én szerethető darabnak tartom, különösen, ha az árát is figyelembe vesszük.:)
ITT tudjátok beszerezni, ha megtetszett.:)


*A terméket tesztelésre kaptam.

3 megjegyzés:

  1. Én is azt szeretem legjobban.:)

    VálaszTörlés
  2. Én is szemeztem vele a múltkor, de a többi szemfesték mennyisége miatt lebeszéltem magam róla. :-)

    VálaszTörlés