A hét zenéje - Scala & Kolacny Brothers: Every Breath You Take

21:25 Varjúlány 2 Comments




Az eredeti, Police által előadott Every breath you take-et is nagyon szeretem, de mostanában valahogy nem sokszor jutott eszembe elindítani a lejátszómban, azonban az egyik legkedvesebb sorozatom, a Downton Abbey valamelyik promóvideájában meghallottam ezt a feldolgozást és sikerült beleszerelmesedtem. 
Elllképesztően jó szerintem, teljesen magával ragadott, hű az eredetihez, de mégis annyira más hangulata van...

A sorozatot is jó szívvel ajánlom egyébként, amikor a kedvenceimről készítettem bejegyzést, csak azért nem szerepelt a felsoroltak közt, mert akkoriban kezdtem el komolyabban nézni, de most az élen lenne. Kosztümös és angol, kicsit romantikus, de (annyira) talán nem könnyed, megéri belenézni!


Ti mit hallgattatok legtöbbet a héten?:)

2 megjegyzés:

  1. Komolyan mondom, annyira hasonlít a zenei ízlésünk! :-D először a queen, most meg ez :-D imádom a scala&kolacny brotherst!!! nekem a creep a kedvencem meg a depeche mode és nirvana feldolgozásaik!
    :-D

    VálaszTörlés