Augusztusi kedvencek

5:28 Varjúlány 6 Comments




Hajaj, nagyon elszaladt ez az augusztus, és vele együtt a nyár is... mintha még csak most estem volna túl az utolsó vizsgámon, de már csak egy bő hét, és újra ülhetek vissza az iskolapadba.
Na, de nézzük a kedvenceket.:)

Ebben a hónapban viszonylag keveset sminkeltem, de ha mégis, akkor többségében a MUA Undressedet kaptam elő. Ezért is csúszok a többi teszttel, mert egyszerűen nem volt még alkalmam alaposan kipróbálni a másik két palettát.:)
Továbbra is tartom, hogy ezek nem az én színeim, de azért igyekszem valami elfogadhatót alkotni velük.:) Főleg az 1-est, 2-est és 4-est használtam egyébként.:)

Tavasz óta szinte csak a BB-met kentem, az utóbbi hetekben viszont újra felfedeztem az egyik régi alapozómat, a L'Oréal Accord Parfait-t, szuper kis kence, nagy kár, hogy kivonták a forgalomból...




Ha már nagyon ráuntam a barnás színekre, a csináld magad lila szemhéjpúderemet kaptam elő, fogok még készíteni pár ilyet, csak a tégelyhiányom oldódjon meg végre.:)
Az Alverde szemöldökzselét továbbra is nagyon szeretem, a reggeli rutinom része.:)




Mostanában szemhéjalapozónak is bevetettem a Painterly-t, nem élénkíti úgy a színeket, mint szeretném, de ez egy natúrabb sminknél talán nem is olyan fontos.:)
A Douglas palettám is gyakran előkerült, de nem a szememre használtam, hanem az arcomra, a középső színek csodásak kontúrozni/bronzosítani.:)




A lakkok közül a Catrice Purplelized volt a favoritom, legalább négyszer volt a körmömön.:)
A szájravalók közül is nagyon egyértelmű a kedvenc, a Fleur de Santé Shy Red rúzsa, szuper az állaga, a színe... odavagyok érte.:)




Két parfümöt használtam előszeretettel: a melegebb napokon a Calvin Klein Eternity-t, a hűvösebbeken pedig a Ninát.
Az előbbi már szinte el is fogyott, de nem is csoda, csak egy pár millis mintám volt belőle, a másikat viszont biztos, hogy ősszel is gyakran előkapom majd.:) 




A Balea Cukorfalat kencéjét nagyon megszerettem, finom az illata, hatásos.... mi kell még? A napokban írtam róla kicsit részletesebben.:) 




A bizsuk közül magasan ez a kis eperhabszínű klipsz volt a kedvencem, rájöttem, hogy rengeteg élénk, nyári holmimhoz passzol, sárga, zöld, türkiz felsőkhöz egyaránt.:) 


Nektek mik voltak a kedvenceitek?:)

6 megjegyzés:

  1. Szia! Az alapozódat nem vonták ki, csak az amcsi csomagolást rakták ki itt is, az alapozó ugyanaz, ugyanúgy is néz ki csak True match néven találod.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Igen, tudom, hogy az lenne helyette, de nekem annyira másnak tűnik az állaga... ráadásul nem is találok ennyire világos árnyalatot köztük.:/
    De ha elfogy ez, azért megnézem még.:)

    VálaszTörlés
  3. Az az utolsó gyűrű nagyon tetszik.:DDD szabad tudnom, hogy hol vetted? :)

    VálaszTörlés
  4. Gyűrű? Az egy pár fülbevaló.:)
    Egyébként ezer éves, sajnos nem emlékszem már, honnan van.:/

    VálaszTörlés
  5. A Müllerben lehet olcsón üres tégelyeket meg pumpás flakonokat kapni. Szerintem a postaköltség miatt jobban megéri, mint rendelni valahonnan, és gyorsabb is. Használok is ilyen tégelykéket, nagyon klasszak :)

    VálaszTörlés
  6. Ó, nagyon köszönöm, mindenképp meg fogom nézni!:)

    VálaszTörlés