Bourjois újdonságok!

11:09 Varjúlány 2 Comments


Pár napja már írtam a Bourjois őszi kollekciójáról, viszont az abban fellelhető újdonságokon kívül (új szemhéjpúderek, filces tus, Python lakk) még érkezik pár szépség erre a szezonra.:) 


Beautyf'ull Volume szempillaspirál


Mindjárt egy extraerős dúsítást ígérő, óriáskefés szempillafesték, ami bár nem tűnik túl innovatívnak, de a márka spiráljait ismerve valószínűleg egy nagyon jó kencéhez lehet szerencsénk. Bár én inkább a hosszabbító hatásúakat keresem, biztosan vetek majd egy pillantást rá.:)



Poudre Libre


Érkezik egy új, porállagú púder is, erre nagyon kíváncsi vagyok, bár félek, hogy a csomagolása nem lesz tökéletes.

(38, Velouté de pêche)


(37 Rose pompon)


(39 Rose mandarine)


(40 Rose thé)


Továbbá csatlakozik négy új árnyalat a pirosítók közé, szerintem csodásak ezek a színek, nekem leginkább most a Rose thé tetszik, elég különlegesnek tűnik.:) 




So Matt


A fentieken kívül jön még egy matt fedőlakk is, ez bár szeretem a matt körmöket, most nem hozott lázba. 


Nektek hogy tetszenek?:) 

2 megjegyzés: