After Eight

11:48 Varjúlány 4 Comments



Megtaláltam a fényképezhetetlen lakkot. Már háromszor volt a körmömön ez a szín, és mindannyiszor megpróbáltam lekapni, de egyszer sem adták vissza tökéletesen a képek a színét... most sem lettek igazán jók a fotók, de félek, ettől máskor sem leszek többre képes. Na, de elég a panaszkodásomból, jöjjön a lényeg, a lakk.:)

Egy nagyon mély, már-már feketés zöldről van szó egyébként, kísértetiesen hasonlít az egyik Bourjois szemhéjpúderhez.:) 





Az állagát én pont megfelelőnek érzem, csöppet talán folyós, de én ezt preferálom a sűrűbbekkel szemben. A száradási idejére sincs panaszom, bár egy kissé így is sikerült belekapnom... a tartósságát pedig átlagosnak mondanám, összességében elégedett vagyok a kencével.
Az ecsete tudom, hogy sokaknak nem vált be, lapított, lekerekített végű, nekem a formájával nincs gondom, viszont kissé túl merevnek érzem, ezért csöppet körültekintőbben kell bánnom vele. 





Elég régóta szemezgettem már ezzel a színnel, nekem most nagyon tetszik, kicsit valamiért a bogarak páncéljára emlékeztet... nem egy nyárias árnyalat, de máris imádom, őszre meg aztán tényleg tökéletes lesz. 
Jaj, és már tudom is, milyen fedőlakkal fogom legközelebb feldobni.:)

4 megjegyzés: