Have You Seen Alice?

10:11 Varjúlány 3 Comments



Mikor beszereztem tavasszal a Catrice új baked szemhéjpúderei közüla Have You Seen Alice? fantázianevű árnyalatot, azt hittem, hamarosan új kedvencet köszönhetek a személyében, de nem így lett, méltatlanul elhanyagoltam azóta.
Ezt próbáltam orvosolni a minap, mikor ez volt a sminkem főszereplője.:)
 

A felső szempillatőnél eloszlattam egy kis sötét krémes festéket, majd az egész mozgó szemhéjra jöhetett vizesen a Catrice szemhéjpúder. A szélein végigszaladtam az Essence Mystic Lemonjával, de csak egész óvatosan, nem akartam szétsatírozni ezt a csodás kékes-zöldes-szürkés árnyalatot. Mikor ezzel is megvoltam, egy nagyon sötét szürkét-gyengébben pigmentált feketét tettem az alsó szempillasoromhoz és egy leheletnyit felülre is, valamint a vízvonalamat kihúztam fekete szemceruzával és nem maradt más hátra, csak a spirál. 
Az arcomra egy barackos pirosítót tettem, a szememen is használt aranyfényű festéket pedig highlighterként vetettem be, a számra egy könnyed, áttetsző pirosas rúzst kentem.






Arc:
Missha Signature BB krém (21) 
Catrice Defining Duo pirosító (020, Peach Sorbet)
Essence szemhéjpúder highlighterként (43, Mystic Lemon)

Szemöldök:
Alverde színezett szemöldökzselé (02, Braun) 


Szem:
BeYu szemhéjalapozó
Catrice Made To Stay krémes szemfesték (030, Star Was Here!) 
Catrice Intensif' Eye szemhéjpúder (040, Have You Seen Alice?) 
Essence szemhéjpúder (43, Mystic Lemon)  
Essence Long Lasting szemceruza (01, Black Fever) 
Szürle Douglas paletta legsötétebb színe
Bourjois Volumizer szempillaspirál

Száj:
Fleur de Santé rúzs (Shy Red)

3 megjegyzés:

  1. Csini lett ez a smink!
    És a hajad is tetszik, eddig nem tűnt fel hogy ilyen szép hullámos :-)

    VálaszTörlés
  2. Fanny: Köszönöm, örülök, ha elnyerte a tetszésedet.:)
    PAncsi: Köszi.:)
    Általában vasalni szoktam, de ebben a melegben valahogy nincs türelmem, inkább így hordom.:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tetszik, ezért nem értem, miért nem használom ki jobban... sebaj, majd mostantól!:)

    VálaszTörlés