Utazós neszeszer - mit viszek magammal három napra?

12:17 Varjúlány 5 Comments




Holnap elutazom három napra egy kis barátlátogatással egybekötött kirándulásra, és ha már így van, arra gondoltam, megmutatom, milyen kencéket viszek magammal.:) 
Azt el kell mondanom, hogy nem tervezem, hogy különösebben sminkelnék ez alatt az idő alatt, csak egész minimálisan, vagy esetleg ha úgy adódna, és szükség lenne rá.:) 

Mindent ebbe az ezer éve kapott táskába pakolok, azt hiszem, Avonos volt egyébként.:) Szeretem, mert se nem túl kicsi, se nem nagy, cipzáras, és tudom, hogy nem túl esztétikus, de legalább vízálló.:)





Arcra valónak elviszem a Missha BB-met, mostanában egyébként újra alapozókat használtam javarészt, de a fényvédő miatt inkább ezt viszem, bár a csomagolása nem a legpraktikusabb, kicsit nagy.:) 
A pirosítón sokat gondolkodtam, de végül emellett a Bourjois mellett döntöttem (Rose Frisson), szinte mindenhez passzol, ráadásul törhetetlen szerintem. Morfondíroztam azon, hogy lehet, jobb lenne krémest választanom, de vagy túl nagy a csomagolásuk, vagy lágyabb állagúak, és félek, hogy még megolvadnának. 
A púdert is ki-be rakosgattam párszor, de végül vinni fogom, jól jöhet, ráadásul ezzel a tükörprobléma is megoldódik, pont elegendő, ami van benne.:) Maybelline Dream Mat egyébként, nem a kedvencem, de elhasználom.




Szemhéjpúdert nem viszek, félek, hogy összetörne, és különben sem hinném, hogy lesz majd időm/kedvem babrálni vele. Két krémes festéket viszont bedobtam, a Painterlyt és az Essence Glammy Goes To...-t. 
Spirálból soha nem szoktam az éppen aktuálisat utaztatni, egy régebbit viszek, a Lash Architect 4D-t, talán még van annyi benne, hogy erre a rövid időre kitartson.:)
Egy szemceruzát is viszek, az Essence Long Lasting feketéjét, úgyis a végén jár már, ha eltörne, nem sírnék utána.:)




Mostanában elég sokat használom az Essence Stay All Day korrektorát, úgyhogy jön ez is, bár kicsit feleslegesnek is érzem, lehet, ezt az utolsó pillanatban még kiveszem.:) 
Az Alverde szemöldökzselé viszont mindenképp jön, a reggeli rutinom részévé vált. 
Szájravalók tekintetében visszafogtam magam, csak egy rúzst viszek, a L'Oréal-os Shiny Grapefruit-ot, ezt már majdnem teljesen elfogyasztottam, nem fájna érte a szívem, ha elhagynám.:) Egy szájfényt viszek még ezen kívül, az N.Y.C. Rockefeller Red-et, ez közel sem olyan élénk, mint a tubusában, egy nagyon visszafogott kis darab, inkább csak vizes fénye van.:) 





Az aktuális kedvenc ajakápolómat, ezt a mentolos-kámforos darabot is bedobtam, valamint jön az egyik lakk is, az After Eight vagy a Where Is The Party?, még nem tudom, melyik, attól függ, melyikkel lakkozok mindjárt.:) A körmömön lévő lakkot egyébként utazáskor mindig be szoktam dobni a táskámba, hogy ha valami történne, tudjam javítani.:)
Ezeken kívül arctörlőt viszek, nem a legpraktikusabb ez a nagy zacskó, de most ilyen van itthon, ez jól jöhet a melegben, vagy akár sminklemosáshoz, valamint egy mini deót, már ezer éve tartogatom ezt a kis kiszerelésű Niveát. 
Parfümnek most a Beyoncé Heat Rush-t dobtam be, nyárias, szeretem, de nem annyira, hogy nagyon bánkódjak utána, ha elhagynám vagy eltörne.:) 


Ti mit vinnétek magatokkal ennyi időre? 
Soknak vagy kevésnek gondoljátok, amit összepakoltam?:)

Ui.: Lehet, hogy a következő pár napban kicsit lassabban reagálok a hozzászólásokra, de időnként mindenképp ide-ide nézek majd, és bekészítettem néhány bejegyzést is.:)

5 megjegyzés:

  1. Nekem ez sok lenne egy barátlátogatós kirándulós 3 napra, max egy szempillaspirált és egy szájfényt vinnék :)

    VálaszTörlés
  2. Én is gondolkodtam rajta, hogy elég lenne annyi, de a bb-hez a fényvédő miatt csak ragaszkodom, ha meg már az, akkor pirosító is kell stb.,stb.....:)

    VálaszTörlés
  3. kb én is ennyi mindent vinnék. bár nincs szemöldök fixálóm,az kiesik. :)


    littlemucli.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Szerintem nem sok ez a cucc, én is kb. ennyit vinnék, mert ha az ember a barátokkal van, akkor is szeretne jól kinézni.

    Érdekes az a szempont, h a "nemszeretem" v a kevésbé féltett sminkcuccaidat viszed, legközelebb azt hiszem, én is így teszek.Frászt is kapnék, ha az egyetlen MAC lipglass-omat elveszteném. Paint-pot-ot jelentem, ejtettem már le, de hála égnek egyben maradt, csak az üvegszéle csorbult le.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem sem sok, abszolút indokolható mennyiség, bár én nem pakolok külön a háromnapos dolgokra, hanem a mindig nálam lévő neszesszerem van nálam olyankor. Merthogy nálam mindig van „mentőcsomag”. :-)

    VálaszTörlés