A hét zenéje - Bob Marley: Buffalo soldier

6:06 Varjúlány 2 Comments



Nem vagyok nagy rajongója Bob Marley-nak, különösebb gondom sincs vele, de ha az öt-tíz kedvenc előadómat kéne felsorolni, biztos, hogy nem lenne köztük, viszont... mikor máskor lenne aktuálisabb a zenéje, mint a nyár vági kánikulában?:)
Az utóbbi héten kimondottan jól esett meghallgatni pár számát, mikor épp olvadoztam a szobában, egyből úgy éreztem, a pálmafák alatt nyújtózkodom, a tengertől pár méterre.:) 


Ti mit hallgattatok legtöbbet a héten?:)

2 megjegyzés:

  1. Imádom Bobot, és ezt a dalt is nagyon szeretem :))

    VálaszTörlés
  2. Csipkelány: Örülök, ha tetszett.:)
    Jó ötlet összeállítani egy ilyen listát, már én is hosszú ideje gondolkodom rajta, de aztán mindig elnapolom... de most már tényleg megcsinálom.:)

    Marcsi: Ezen a héten én is odavoltam érte.:))

    VálaszTörlés