Bourjois Parisian Lodge kollekció

5:54 Varjúlány 3 Comments



A nyár második felében már mindig előszeretettel keresgélem az őszi kollekciókat, főként az általam kedvelt márkákét. Nemrégiben belefutottam a nagy kedvencem, a Bourjois-éba, és... nos, nem is tudom...
(13, Brun Wood)

(14, Vert Jungle)


Érkezik két új szemhéjpúderhármas, én ezeket nagyon szeretem, nagyon elégedett vagyok a minőségükkel.:) Mindkét új színösszeállítás tetszik, de a zöldes áll igazán közel hozzám, arra még az is lehet, hogy elcsábulok majd.:)
Ezek egyébként -ha minden igaz- az állandó kínálat részei lesznek.


A kollekció része egy filces tus és egy szempillaspirál is, ez utóbbi azt hiszem, tavalyi újdonság volt, nem teljesen érzem itt most a létjogosultságát, de legyen.:) 



(49, Rosé alluré)


Szájravalónak egy sötétebb nude-fáradtrózsaszín rúzst kapunk, nem az én színem, de azért nem is rossz.:) 


(Jaune Trendy)



(Rouge Defendu)


Jön két lakk is, egy élénksárga és egy rezes-barnás piros, az előbbi engem megnyert, bár nem túl őszies szerintem.:)


Valamint a kollekció része az új Phyton fedőlakk is, ez engem egyértelműen a repedezősekre emlékeztet, különösebben nem dobogtatta meg a szívem, de azért kíváncsi vagyok rá.

Összességében nekem elég vegyesek az érzéseim ezzel a kollekcióval kapcsolatban, a szemhéjpúderek tetszenek, és a sárga lakk is tetszetős, de a többi valahogy... nem hagyott bennem mély benyomást. 


Nektek hogy tetszik?:)

3 megjegyzés:

  1. wow, a rúzs és a lakk megfogott. : )

    VálaszTörlés
  2. Hát szerintem nem valami nagy szám, bár a rúzs nem rossz. Viszont a python lakk felkeltette az érdeklődésemet!

    VálaszTörlés
  3. A python lakk engem is nagyon érdekel, lehet, hogy teszek vele egy próbát :)

    VálaszTörlés