Használd a megunt sminkcuccaid!#0

7:08 Varjúlány 5 Comments



Az utóbbi egy-másfél évben alaposan kibővült a sminkkollekcióm, sok új kedvencem lett, és lekopogom, viszonylag kevés használhatatlan termékbe ütköztem. Igen ám, de annak ellenére, hogy sok kencén nem találtam semmi kifogásolnivalót, nem került be a legkedvesebb darabok közé valamiért. Szép-szép, de annyira mégsem az én színem, gyorsan ráuntam, esetleg van már hasonlóm, és azt szívesebben kapom elő.
Bevallom, egyre jobban zavar, hogy ezek a sminkek ott csücsülnek a fiókom mélyén, várva arra, hogy idővel megromoljanak és kukába kerüljenek... mert bizony ha így haladok, ez lesz a sorsuk, ami ugye nem túl vidám és gazdaságosnak csöppet sem mondható.
Egy ideje gondolkodom már rajta, hogy mi legyen velük, felmerült, hogy elajándékozzak belőlük, ezt meg is tettem, bár az az igazság, hogy nem sok sminkimádó ismerősöm van. A blogsale is eszembe jutott, de... a kencék nagyja pont olyan, ami nem igazán érné meg még a postaköltséget sem, így ezt elvetettem.
Régóta töprengek azon, hogy belevágok egy 10 pan projectbe, de azt hiszem, ez sem a legjobb megoldás számomra erre a problémára, mert (most) nem az a legfőbb célom, hogy elhasználjak valamit akár úgy is, hogy a végére már undorodom tőle -valószínűleg ez történne egy idő után-, hanem az, hogy örömmel használjam őket.

Ezért végül azt ötlöttem ki, hogy ezekkel a smincuccokkal olyan dolgokat fogok csinálni, amiket a kedvenceimmel soha nem tennék meg, keverek-kavarok, összetörök-préselek... tehát ha úgy nézzük, "elpazarlom" őket, de mégis, legalább valahogy megpróbálom hasznosítani őket, és ha nem is sül ki semmi jó belőlük, legalább jól érzem majd magam kotyvasztás közben.:)
A folyamat "állomásait" egy sorozat formájában szeretném bemutatni itt a blogon, remélem, nem bánjátok, holnap már jön is az első rész.:)


Ti mihez kezdetek a megunt sminkcuccaitokkal?:)

5 megjegyzés:

  1. Kíváncsian várom ezt a sorozatot!
    Sajnos én is hasonlóképp vagyok némely sminktermékemmel: sajnálom, hogy nem használom őket, nagyritkán elő is veszem őket, de szerintem elhasználni soha nem fogom őket.

    VálaszTörlés
  2. Ja neem, én sem csak önmagában kenegetem. Az Avonos alapozómmal szoktam egy kicsit összekutyulni. Csak a színe nem tetszik még úgy sem :S (bonyolult vagyok és helikopter,na!)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, bocsánat, én értettem rosszul.:$
    Ha a színével van a gond, nehéz vele bármit is kezdeni.:((

    VálaszTörlés
  4. Én azt szoktam csinálni, hogy ha valami sokáig csücsül, akkor elajándékozom, blogsale, vagy beteszem egy kis kozmetikai táskába és egy hétig mindennap használom, egy hét múlva meg újabb cuccok kerülnek a kis szütyőbe.

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon jó ötlet. :) Kíváncsian várom miket csinálsz majd velük.

    VálaszTörlés