Catrice Hollywood’s FABULOUS 40ties limitált kiadás

17:45 Varjúlány 7 Comments



(02, Hollywood Boulevard)


A facebookon pár napja már mutattam egy kollekcióelőzetes videót a Catrice-től, ami teljesen elvarázsolt, annyira hangulatos, ha tehetitek, nézzétek meg! 
Mostanra már képek is vannak az érkező termékekről, nézzük, milyenek lesznek.:) 



(01, She's A Lady)


A kiadás tartalmazni fog két szemhéjpúdernégyest, mindkettő bájos, natúr-rózsaszínes, első ránézésre annyira nem az én színeim, de azért szépek, szerintem sokan szeretni fogják ezeket.:) 


 
(01, Gone With The Wind)


Jön egy "multicolour" pirosító is, mostanában elég gyakran feltűnnek ehhez hasonlók, azt hiszem, láttunk már ennél kicsit extrábbat is, de azért nem rossz, barackos/korallos arcravalóból soha nem elég, ráadásul a nevéért piros pont.;)



 (01, Neturally Brown)


Kapunk egy szemöldökzselét is, ennek nagyon-nagyon örülök, olyan hasznos kencék ezek, mégis kicsi a kínálat belőlük a drogáriák polcain... most is csupán egy árnyalat lesz, de ez is jobb, mint a semmi.:) 



(01, Casablanca's Highlight)


A kollekció része egy highlighterceruza is, ez sem egy túl gyakori darab, mindenképp megnézem majd közelebbről is.:) 
 



Szájravaló gyanánt jön először is egy szájfény, a csomagolása nagyon vonzó, egyébként kicsit... "semmi különös", de azért meglesem majd ezt is.




(01, Red Buttler) 

 

(02, Holly Rose Wood)



(03, Marlene's Favourite)

 

(04, The Nude Scene)


A rúzsok sem maradnak ki ebből a kollekcióból, rögvest négy érkezik, az utolsó kivételével tulajdonképp mindet elfogadnám, de ha csak egyet választhatnék, az elsőt kérném.:) 
 


 (01, Red Butler)



(02 Holly Rose Wood)



(03 Marlene's Favourite)

 

(04, The Nude Scene)

 

(05, Doris' Darling)


A szokásos öt lakk sem marad el, itt az első három a kedvencem, sőt, talán leginkább a kicsit barackos, Marlene's Favourite tetszik. A nude ellenben hidegen hagy, csakúgy, mint a lila, bár lehet, hogy az utóbbi még élőben megtetszik, de így, a képen keresztül nem fogott meg. 
 
Hogy tetszik nektek ez a kollekció?:) 

7 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik az egész, még jó, hogy nálunk nincsen Catrice sehol, mert veszélyes lenne rám ez a kollekció. :-)

    VálaszTörlés
  2. szép, nekem bejön. olyan kis finom nőcis. mikor lesz elérhető, nem tudod esetleg?

    VálaszTörlés
  3. Uramisten, ezt nekem találták ki. Kell minden szinte :) Hogy fogom ezt kibírni, hogy ne vegyek meg mindent? :)

    VálaszTörlés
  4. Djkaty: Sokáig felénk sem volt Catrice, mióta beszökött a kis városunkba, azóta... hajaj, mondjuk úgy, hogy rám folyamatosan veszélyes.:)

    Kinga: Elméletileg ősz, de az elég tág intervallum, ha lesz nálunk (ajánlom, hogy legyen!), akkor november körül szerintem.:)

    Adryíenka: Minél többször nézem meg, annál jobban tetszik nekem is... hát, bajban leszünk akkor.:)

    VálaszTörlés
  5. A szemhéjpúderek és az összes lakk tetszik...
    Remélem tényleg behozzák hozzánk is, mert ez gyönyörűséges :-)

    VálaszTörlés
  6. Az összes fantasztikus :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  7. PAncsi: Én is nagyon remélem, hogy behozzák.:)
    Rékus: Haj, lassan így látom én is, egyre jobban tetszik nekem is.:)

    VálaszTörlés