Fall-ing Leavers

8:24 Varjúlány 10 Comments



Még a krémes szemfestékkutyulós bejegyzés után kérte Thündérke, hogy a kapott kencével készítsek egy sminket, nos, itt azt használtam tulajdonképp krémes-színes alapként.:)
Felütögettem az egész szemhéjamra, majd a külső saroknál tettem rá egy leheletnyit a szemhéjpúderből, amiből készült, de csak fixálásképp. Majd az Undressed két-aranyos bronzos színét tettem a szemhéjam többi részére, belülre került a világosabból, de elég alaposan összedolgoztam a kettőt. Majd a széleken átmentem egy matt bőrszínnel, a vízvonalamra fekete ceruzát használtam, jöhetett némi spirál és a szememmel végeztem is.:) 

Az arcomra barackos pirosítót tettem, valamint egy kevéske bronzosítót, a számra pedig egy rezes-narancsos rúzs került, de csak ajakápolóba ütögetve.:)








Arc:
Missha Signature BB krém (21)

Catrice Defining Duo pirosító (020, Peach Sorbet)
Douglas Absolute Spicy bronzosító 

Szemöldök:
Alverde szemöldökzselé (02; Braun)


Szem:
Csináld magad krémes szemfesték

Catrice négyes szemhéjpúderpaletta (C01, Rumble In The Jungle) szürkészöld színe 
MUA Undressed paletta 6-os és 7-es színe
Catrice szemhéjpúder (090; Bring Me Frosted Cake)
Essence Long Lasting szemceruza (01, Black Fever) 
Bourjois Volumizer szempillaspirál
 

Száj:
Catrice Ultimate Shine rúzs (100; Fall-ing Leavers)

10 megjegyzés:

  1. Szépséges lett, nagyon tetszik! :-)
    Külön öröm számomra, hogy van külön kép a szemedről, így láthatom azt is. Számomra mindig nehézkes volt eddig elképzelni azt, amit leírtál a szemsminkről :-)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik, akkor igyekszem majd máskor is csinálni ilyeneket.:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon telitalálat, szuperül áll! Biztos már régebben is írtam, hogy ez a rúzs a te színed, nagyon tetszik kár, hogy már nem kapható. :(

    VálaszTörlés
  4. Én is sajnálom, hogy már nem kapható, de szerintem nem egy nagyon különleges árnyalat, sok hasonló rezes-narancsos-barnás színt lehet találni.:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett a szemsminked :$

    VálaszTörlés
  6. Jaj, köszönöm, nagyon kedves vagy.:)

    VálaszTörlés