Firecracker II.

10:05 Varjúlány 5 Comments



A minap a Fleur de Santé palettácskámat próbálgattam, kivételesen barnás színekhez kaptam kedvet, így ezekkel dobtam össze egy sminket.:)
A szememen nem csináltam semmi különöset, csak a világosabb barnát tettem fel az egész mozgó részre, majd a szempilláim tövében elmaszatoltam egy nagyon keveset a sötétből, de úgy, hogy szinte láthatatlan legyen. Majd a széleken végigszaladtam a barnás bőrszínnel, de csak óvatosan, direkt nem akartam nagyon összesatírozni őket. Még ebből került egy kevéske a szemöldökcsontomra, majd a világosrózsaszínből tettem egy keveset a szemem belső sarkába, aztán jöhetett a szemceruza a vízvonalra és a pillafesték.

Az arcomra egy leheletnyi barackos pírt tettem és egy kevés matt barna szemhéjpúdert bronzosító gyanánt, a számra pedig egy narancsos-pirosas rúzst kentem. 







Arc:
Missha Signature BB krém (21)  
Barna Douglas paletta középső színe bronzosítóként
Catrice Defining Duo pirosító (020, Peach Sorbet)


Szemöldök:
Alverde színezett szemöldökzselé (02, Braun) 


Szem:
BeYu szemhéjalapozó
Amaze szemhéjfestekkészlet (Lighting Strike) 
Essence Long Lasting szemceruza (01, Black Fever) 

Bourjois Volumizer szempillaspirál 

Száj:
Rimmel Lasting Finish rúzs (214; Firecracker) 

5 megjegyzés: