Intoxicated

9:13 Varjúlány 6 Comments

 


Mostanában nincs szerencsém a sminkes bejegyzésekkel. Ha épp nem tombol a kánikula, és még időm is van valami kicsit komolyabbat összedobni, nem csak egy kis hétköznapi semmiséget, akkor biztos, hogy két használható képet sem tudok róla készíteni. Vagy besötétedik, vagy az akku merül le... na, de elég a panaszkodásból, lényeg a lényeg, ismét bevetettem a Bad girl palettát.:)
Ezúttal a zöldeket próbáltam ki, a sötétebből elmaszatoltam picit a külső sarokban és a pillatöveknél, majd jött az egész mozgó részre az Intoxicated, végül pedig a belső szemzugba, a szélekre és a szemöldökcsonta a Gullible. A vízvonalamra egy bőrszínű-rózsaszín ceruza került, aztán kifestettem a pilláimat. Az arcomon egy barackosabb krémes pirosítót használtam és reeengeteg highlightert, a számra pedig egy barackos-paradicsomos szájfényt tettem.





Arc:
E.L.F. Studio primer
Missha Signature BB krém (21)

MAC Mineralize korrektor (NW20)

E.L.F. Studio krémpirosító (Tease) 
Douglas highlighter 

Szemöldök:
Alverde színezett szemöldökzselé (02, Braun)


Szem:
BeYu szemhéjalapozó
Sleek Bad Girl paletta (Intoxicated, Envy, Gullible)

Essence Long Lasting szemceruza (10, Almost Famous)  
Bourjois Volumizer szempillaspirál

Száj:
Maybelline Watershine Gloss szájfény (560, Strawberry Suzzle)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, ügyi vagy! :]

    VálaszTörlés
  2. Szép lett :) Nem gondoltál még arra, hogy közeli képet is felrakj a szemedről? Kíváncsi lennék rá :)

    VálaszTörlés
  3. CRaPTRaSH: Köszi.:)
    Phoenix: A step by stepeknél mindig szoktam, most valahogy elmaradt, de legközelebb lesz olyan is.:)
    Nyuszifül: Köszönöm, aranyos vagy.:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek ezek a színek :$ tetszik!

    VálaszTörlés