Rebel

6:25 Varjúlány 5 Comments

 


A minap ismét előkaptam a Bad Girl palettámat, igazából most sem csináltam semmi különöset, csak a színeket variálom tulajdonképp.:) most a feketéből maszatoltam el egy keveset a pillatövemben, majd az egész szemhéjamra jöhetett a Rebel, végül pedig ennek a szélein szaladtam át egy fényes pezsgőszínnel.:)
A vízvonalamra egy natúr-bőrszínű ceruzát tettem, és természetesen kifestettem a szempilláimat.
Az arcomra egy világosrózsaszín kicsit lilás krémpirosítót tettem, majd pedig sok highlightert.
A számra előszöris egy intenzívebb színű rúzst tettem, majd némi csillámos szájfényt.:)






Arc:
E.L.F. Studio primer
Missha Signature BB krém (21)
MAC Mineralize korrektor (NW20)
E.L.F. Studio krémpirosító (Flirt)
Douglas highlighter 

Szemöldök:
Alverde színezett szemöldökzselé (02, Braun)

Szem:
BeYu szemhéjalapozó
Sleek Bad Girl paletta (Rebel, Noir, Gullible)
Essence Long Lasting szemceruza (10, Almost Famous) 
Bourjois Volumizer szempillaspirál

Száj:
Sans Soucis Perfect Lips rúzs (31, Pink Fuchsia)
Maybelline Watershine Gloss Diamonds szájfény (05, Fuchsia Jewel)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, olyan romantikus hangulatú. Lenne hozzád egy kérdésem. Milyen palettát ajánlanál egy haladófélben lévő sminkelő lánynak első palettaként?Annyira nem tudom eldönteni!Előre is köszi!:)

    VálaszTörlés
  2. Szabina Tóth, ha natúr sminkekkel próbálkoznál először, próbáld ki a Sleek Storm-ját! Midegyik szín passzol mindegyikhez, könnyű eldolgozni, csodaszép, és viszonylag olcsó is - én azzal tanulgattam/tanulgatok :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép :$ imádom a lilááááát <3 ezzel mindig le lehet nyűgözni *-*

    VálaszTörlés