Manhattan Summerama limitált kiadás

9:08 Varjúlány 4 Comments


A Manhattan a minap mutatott Flitter Belle mellett egy másik limitált kiadással is előrukkolt, mely a Summerama névre hallgat. 
Nézzük ez miket fog tartalmazni.:) 



(1, Pastell Party)



(2, Boom Chili Boom)



(3, Colour Colada)



(4. Bikini Bash)



(5, Cloud Cocktail)


Érkezik öt négyrészes szemhéjpúder, az elrendezésük nagyon hasonló a Flitter Belle szemfestékeihez, engem ezek most különösebben nem fogtak meg, a Boom Chili Boom jól néz ki a dobozában, de azt hiszem, azok pont nem az én színeim.:) 


(1, Watersplash)



(2, Lilac Lagoon)




(3, Night Shade)


Jön három zselés tus is, én a Manhattan sima feketéjét nagyon szeretem, klasszisokkal jobb az Essence-énél, remélem, ezek is hasonlóak lesznek, a türkiz és a lila nagyon szép.:) 




A kollekció részét képezi továbbá egy ferde tusecset is, de ez az alapkínálatban is megtalálható, nekem nagyon bevált, érdemes befektetni rá.:)

Bár a tusok nagyon tetszenek, összességében mégis szimpatikusabb számomra a Flitter Belle kiadás, a szemhéjpúderek ott sokkal tetszetősebbek, különösen a kék-lila összeállítás, míg itt azok közül igazán egy sem fogott meg.




Nektek hogy tetszik?:)

4 megjegyzés:

  1. A Boom chilli boom nagyon tetszetős!! Lesz vajon nálunk is?

    VálaszTörlés
  2. Sajnos semmi biztosat nem tudok, de reménykedjünk.:)

    VálaszTörlés
  3. A Manhattan úgy nagy általánosságban hidegen hagy, de a lila tus azért felkeltette az érdeklődésem :)

    VálaszTörlés
  4. Christine: A tusok szerintem is nagyon tetszetősek.:)
    Nyuszifül: Második ránézésre már nekem is szimpatikusabbak.:)

    VálaszTörlés