Gray & Pink Fuchsia

13:22 Varjúlány 6 Comments



Ezer éve már, hogy elterveztem ezt sminket, de ebben a nagy hőségben nem szívesen viselek sok festéket, így mindig csak tolódott az elkészítése... ma késő délután végre nekifogtam, és bár az eredmény se lett teljesen olyan, mint szerettem volna, és a képek is nagyon gyengék lettek, mindenképp meg akartam mutatni nektek.:)

Semmi különöset nem csináltam egyébként, csak egy sötétebb szürkés szemfestést dobtam fel egy soros műszempillával, a számra egy fukszia kontúrceruza került, hogy ezzel világosítsam a rá kerülő rúzst, az arcomra pedig egy erőteljesebb pirosítót tettem.:)



Arc:
Missha Signature BB krém (21)
N.Y.C. Smooth Skin Loose púder ( 741A, Translucent)
MAC Mineralize korrektor (NW20)
E.L.F. Studio krémpirosító (Vixen)
Alverde Duo bronzosító (10, Light Bronze)


Szem:
BeYu szemhéjalapozó

Szürke Douglas paletta három középső színe
Catrice mono szemhéjpúder (090, Bring Me Frosted Cake)
Maybelline Master Precise filces szemhéjtus 
Essence Long Lasting szemceruza (01; Black Fever)
Bourjois Volumizer szempillaspirál
DUO műszempillaragasztó
N.Y.C. műszempilla

Száj:
Essence szájkontúrceruza (07, Cute Pink)
Sans Soucis Perfect Lips rúzs (31, Pink Fuchsia)

6 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik ez a smink, főleg ez a rúzs! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, kedves vagy.:)
    A rúzs színét nagyon megszerettem, különösen ezzel a kontúrceruzával.:)

    VálaszTörlés
  3. Díjat kaptál! :)
    http://vick-secret.blogspot.hu/2012/07/ismet-dijat-kaptam-adok.html

    VálaszTörlés
  4. Ez a smink nagyon jól áll neked, szép vagy! :))

    VálaszTörlés
  5. Vick: Nagyon szépen köszönöm, kedves vagy.:)
    Timi: Köszi.:)

    VálaszTörlés