TAG - Ismerj meg jobban!

13:30 Varjúlány 3 Comments

Néhány hete Nojkonál találkoztam ezzel a tag-gel, és mivel nagyon szeretném, ha kicsit többet tudnátok rólam, és a kérdések is tetszenek, arra gondoltam, kitöltöm.:)

1. Kiről lettél elnevezve?
Anyukámnak tetszett nagyon ez a név -az Arabella- , ő azt hiszem, egy barátnőjétől hallotta, de Apukám csak akkor egyezett bele, amikor rájött, hogy van egy ilyen opera. Tehát ha úgy nézzük, egy Richard Strauss operáról lettem elnevezve.:)

2. Mikor sírtál utoljára?
Hú... az egyik vizsgám előtti éjszakát konkrétan átbőgtem. Egyébként azt hiszem, viszonylag ritkán sírok, örömömben talán életemben egyszer-kétszer fordult elő eddig. 

3. Vannak gyerekeid?
Nincsenek.:)


4. Ha egy másik ember lennél, barátkoznál-e önmagaddal?
Azt hiszem, igen. Legalábbis szeretném megismerni magam, aztán majd elválik.:)

5. Gyakran vagy szarkasztikus?
Csak ha épp olyan kedvvel kelek fel, akkor viszont NAGYON.

6. Bungee-jumpingolnál?
Tériszonyom van, de... mindenképp szeretném egyszer majd a jövőben leküzdeni, és arra talán ez jó megoldás lenne. Szóval igen.

7. Melyik a kedvenc gabonapelyhed?
A Nesquik. Nyami.:$

8. Mi az első dolog amit megnézel/ami feltűnik másokon?
Valamiért mindenkinek a haját nézem meg először.:) 

9. Milyen színű a szemed?
Barna, de néha vélek benne felfedezni egy kis zöldes árnyalatot, bár lehet, hogy csak szeretném, ha így lenne.:)

10. Ijesztő filmek vagy happy end?
Egyik sem.A horror nem az én műfajom, de a happy endet sem szeretem, annyira valótlan szerintem.

11. Kedvenc illatok?
A vaníliát imádom és úgy általában az édesebb illatok mind jöhetnek.:)

12. Nyár vagy tél?
Szeretem a telet is, de inkább nyár, mert a hideg rosszabb a kóbor állatoknak és az otthontalanoknak.

13. Számítógép vagy televízió?
Inkább a számítógép, a televízióban szinte csak sportot nézek.

14. Mi volt a legtávolabbi hely, ahova eljutottál?
München.

15. Van-e valamilyen különleges képességed?
Nem, nincs. Bár az utóbbi egy-másfél évben nagyon felerősödött a szaglásom, de azt nem nevezném annak.:)

16. Hol születtél?
Nyíregyházán.:)

17. Milyen hobbijaid vannak?
Szeretek olvasni, imádom a zenét, szívesen nézek sportot, hirtelen ezek jutnak eszembe.

18. Van háziállatod?
Nincs, de nagyon szeretnék végre egy macskát.:)

19. Kedvenc filmek?
Nem vagyok túl nagy filmes, amik egyből eszembe jutottak, az a Forrest Gump és a Benjamin Button különös élete. 

20. Van testvéred?
Sajnos nincs, pedig mindig szerettem volna.

21. Mi leszel, ha nagy leszel?
Remélem, hogy tanár.:) 
 
Töltsétek ki ti is, akár itt kommentben, akár a blogotokon, ha így van, linkejétek!:) 

3 megjegyzés:

  1. "Szeretem a telet is, de inkább nyár, mert a hideg rosszabb a kóbor állatoknak és az otthontalanoknak." --> Ez nagyon aranyos volt és őszinte! ^^

    VálaszTörlés
  2. Milyen szép, különleges neved van! :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, köszi, kedves vagy.:)
    Régebben nem voltam oda érte, de mostanra sikerült egészen megszeretnem.:)

    VálaszTörlés