Obnoxious

13:08 Varjúlány 7 Comments



Mára eredetileg teljesen más bejegyzést terveztem, de délután végre csináltam egy kicsit erősebb sminket, sőt, le is fényképeztem -ilyen is rég volt már- ezért arra gondoltam, inkább ezt mutatom meg.:)

A nemrégiben érkezett Sleek palettámat próbálgattam, azt hiszem, még szoknom kell kicsit a festékek állagát, de... úgy érzem, jóban leszünk.:)
Egy tintakék szín került a szemhéjamra tulajdonképp, a pillatövembe tettem egy kicsit sötétebbet és egy leheletnyi feketét,a szélein pedig átmentem egy gyöngyházszínnel. Eztán jöhetett némi folyékony highlighter a belső szemzugba és a szemöldökcsontra, valamint az arcomra egy kevés rózsaszín pirosító, a számra pedig egy kicsike rúzs és szájfény. 






Arc:
Missha Signature BB krém (21)
MAC Mineralize korrektor (NW20)
Bourjois pirosító (54, Rose Frisson)
Essence Blossoms etc... highlighter

Szemöldök:
Alverde színezett szemöldökzselé (02, Braun)

Szem:
Alverde szemhéjalapozó
Sleek Bad Girl paletta (Obnoxious, Abyss, Noir, Innocence)
Catrice Hidden World illuminating base
Essence Long Lasting szemceruza (10, Almost Famous)
Bourjois Volumizer szempillaspirál


Száj:
Catrice Ultimate Shine rúzs (150, Berry Pink)
Essence Glossy Lipbalm (Sweet Strawberry)

7 megjegyzés:

  1. Szép lett, remélem szeretni fogod! :]

    VálaszTörlés
  2. Köszi.:) Igazából máris szeretem, csak még szoknom kell kicsit, annyira más az eddigi szemfestékeimhez képest.:)

    VálaszTörlés
  3. Szép vagy! Hozzál még jó sok sminket a Bad Girl palettával :-)))

    Bár nem egy nyári paletta, elismerem, nálam most a fiók mélyén hever, de ősztől tavaszig nagyon szeretem használni. Amikor megkaptam, kicsit megijedtem tőle, nem vártam ilyen erős pigmentációt, és jó ideig nem is használtam, csak az Oh so special-t (együtt rendeltem őket). Aztán megfelelő ecsetekkel, finomítva, satírozva, nagyon szép sminkek születtek vele. nagyon komplex paletta, egy matt bőrszín viszont kell mellé.
    Üdv. Nóra

    VálaszTörlés
  4. Köszi.:) Biztosan sok smink lesz vele a jövőben.:)

    A pigmentáltság is meglepett, de nekem eddig inkább a hullással volt gondom, mindig előre szoktam alapozni, ezzel ezt nem tudom megoldani.:)
    A színekért viszont odavagyok, ez az első paletta, aminek minden színét egyformán szeretem, nem is tudok kedvencet mondani.:) Matt bőrszín viszont tényleg kell hozzá.

    VálaszTörlés
  5. Király a blogod.:))
    Bekövetvee!
    Az én blogom: http://www.zsani-thefashionoflife.blogspot.com/
    Kérlek, ha van egy kis időd, nézz be hozzám. Rám férne pár követő:D
    Előre is kööszi
    xx

    VálaszTörlés
  6. neked mindig olyan gyönyörű sminkjeid vannak! :)

    VálaszTörlés
  7. Nyuszifül: Jaj, de aranyos vagy, köszönöm.:)

    VálaszTörlés