Douglas Absolute Brunette és Absolute Blond sminkpaletták

11:33 Varjúlány 5 Comments


A minap már írtam a Douglas szájfényeiről, most egy újabb újdonság került napvilágra.:)

 


Méghozzá két nagyobb paletta, külön szőkéknek és barnáknak.

Minkét készlet tartalmaz négy szemhéjpúdert, két rúzst, egy szemceruzát és egy szempillaspirált, valamint két applikátort és egy miniecsetet.

Bevallom, mikor én először megláttam a képeket, nagyon megörültem, mert azt hittem, a négy szemhéjpúder mellé két pirosítót tettek, de sajnos nem.... nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én nagyon nem szeretem, amikor együtt vannak por állagú és krémes dolgok, ráadásul míg az arcomra szívesen használtam volna ezeket a színeket, a számra már kevésbé.
Mindezek ellenére a szőkék számára összeállítottat  még mindig tetszetősnek tartom, újabban nagyon vonzanak a nagyobb "paletták".


Mit gondoltok, hogy tetszik nektek?:)

5 megjegyzés:

  1. Díjat kaptál tőlem :)
    http://bunnymop.blogspot.hu/2012/07/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm.:)

    VálaszTörlés
  3. Kár, hogy a rúzsok helyett nem pirosítók vannak :( amúgy nagyon tetszene ... :(

    VálaszTörlés
  4. Igen, azért szerintem is kár.:/

    VálaszTörlés
  5. amúgy az nem rúzs hanem pirosító :)
    http://www.douglas-parfumeria.hu/home/tippek-es-trendek/absolute-douglas-ujdonsagok/

    VálaszTörlés