E.L.F. Studio szemhéjpúder

11:35 Varjúlány 1 Comments




A múltkori E.L.F. rendelésünkhoz járt egy ajándék Studio szemhéjpúder, méghozzá egy igen kecsegtető, nyárias árnyalat, a Totally teal.

A csomagolásával egészen elégedett vagyok, matt fekete műanyag kicsi ablakkal a tetején. Nem mondom, hogy a legigényesebb, amivel valaha találkoztam, de nincs is vele különösebb gondom, egyedül talán az, hogy kicsit nehézkesen nyílik, viszont a tetejében lévő minitükör pluszpontot érdemel, még ha tényleg mini is.:)





A festék állaga elég érdekes, az én ízlésemnek túl puha, viszont úgy érzem, ezzel együtt mégis túl nagy, durva szemcsékből áll, bátran mondom, állag tekintetében nem ez lesz a kedvenc szemhéjpúderem.:) Porolni szerencsére csak minimálisan porol, sminkelés közben sem hullik vészesen, bár már csak az árnyalat miatt is érdemes figyelni erre.




Pigmentáltság tekintetében nem teljesített úgy, mint vártam, nem rossz, lehet kicsit építgetni, de közel sem a legjobb sajnos. 
Amit a legkevésbé szeretek benne, az a tartóssága. A szemhéjalapozó persze sokat segít rajta, de még azzal is hamarabb megfakul, mint a legtöbb festékem, három-négy óra elteltével sajnos már igencsak megviseltnek látszik.


Összességében: Bár lelkes voltam először a szín láttán, de pár használat után azt kell mondanom, nem ez lesz a kedvenc termékem az E.L.F.-tól. Az állaga sem az igazi, a pigmentáltsága se kiemelkedő, ráadásul nem is tartós. Ha nagyon kedvet kaptok egy színhez, talán megéri, de én nyugodt szívvel fogok eztán átsiklani felettük a webshopban.

1 megjegyzés: