E.L.F. újdonságok!

10:28 Varjúlány 6 Comments



Pink petal


A minap örömmel konstatáltam, hogy az általam főleg az ecsetei és krémpirosítói miatt kedvelt márka, az E.L.F. néhány új termékkel jelentkezik, és ha már így van, szeretném nektek is megmutatni az újdonságokat.:) 



 Nude nectar



Crimson crush



Berry blush


Érkezik négy új alakfilc, az igazat megvallva az első gondolatom, amikor megláttam ezeket az volt, hogy miért nem tavaly nyáron kerültek forgalomba, mikor annyira keresettek voltak a hasonló termékek? Vagy legalább ha már idén, akkor kicsit korábban, még nyár elején. Nem is tudom, nekem ezek annyira a kánikulához illenek.:) Mindenesetre így is nagyon örülök nekik, a két sötétebb színt szívesen kipróbálnám, ráadásul az áruk is viszonylag kedvező lesz.:)

Mango Madness


Passion Pink


Purple Pleaser



 Rosy Raisin


Cranberry


Red Velvet


Ezen kívül új körömlakkszínek is jönnek, én még nem próbáltam lakkot az E.L.F.-től, valahogy az ilyesmi inkább élőben csábít el, így nem tudom, milyen minőségűek, de a Passion Pink a képek alapján nagyon vonzó!

Nektek hogy tetszenek?:)

6 megjegyzés:

  1. az ajakfilcek nekem annyira nem tetszenek, de a körömlakkok tényleg nagyon szépek, főleg a Mango Madness:)

    VálaszTörlés
  2. A lakkok nagyon tetszenek nekem is, a Mango Madness és a Red Velvet jöhet :-)

    VálaszTörlés
  3. A lakkok közül nekem isd a Mango Madness keltette fel az érdeklősédesem :)

    VálaszTörlés
  4. A Mango Madness akkor máris nagy népszerűségnek örvend.:))

    VálaszTörlés
  5. Berry blush és Purple Pleaser: ide veletek!

    *-*

    VálaszTörlés