Catrice Cucuba limitált kiadás

6:29 Varjúlány 5 Comments


(05, Take It Mint; 04, Havana Drum; 03, Salsa Cubana; 
02, Reggaeton; 01, Sunny Side)


Nemrégiben már mutattam egy kis előzetes videót facebookon  a Catrice új, Cucuba névre hallgató limitált kiadásáról, most már képek is vannak, úgyhogy megnézhetjük részletesebben is a termékeket.:)

Érkezik öt por állagú szemfesték, ezer éve szeretnék kipróbálni egy ilyet, viszont sajnos úgy sejtem, bár szépek, ezeket a színeket nem nekem találták ki. Kivétel talán a Take It Mint, megeshet, hogy az elcsábít élőben.:)




 
(01, Take It Mint, 02, Reggaeton)


A kollekció tartalmazni fog két folyékony tust is, a menta egész csábítónak tűnik, és most kivételesen még a barna is megdobogtatta a szívem, úgyis pont kifogyóban van egy hasonló kencém, így még akár rá is foghatnám, hogy szükséges a beszerzése.:)



(01, Salsa Cubana, 02, Be All Smiles)


Két könnyedebb, valószínűleg majdnem áttetsző rúzs is érkezik, hozzám a képek alapján közelebb áll a Salsa Cubana, de azt hiszem, ezt is kihagyom, korall rúzsból idén nyárra már feltankoltam.:)



(01, Brown)


A kollekció része egy bronzosító is, bár még mindig kész Hófehrke vagyok, kezdek rákapni ezekre a termékekre, ráadásul ez nem is tűnik nagyon sötétnek... kíváncsi leszek rá, mindenképp meglesem élőben is.




(01, Sunny Side; 02, Reggaeton; 03, Salsa Cubana; 
04, Havana Drum; 05, Take It Mint)


Természetesen körömlakkok is érkeznek, ezek közül a képek alapján egyedül a Sunny Side esélyes arra, hogy hazajöjjön velem, de az sem szerelem. Abban viszont szinte biztos vagyok, hogy a Take It Mint-et nagyon sokan beszerzik majd, végre egy szép menta!:)


Összességében engem nem ragadott magával ez a kollekció, egész tetszetős, csak sajnos nekem kicsit túúl... barna, ennek ellenére a menta szemfestékre, a tusokra és a bronzosítóra nagyon kíváncsi vagyok. 


Nektek hogy tetszik?:)

5 megjegyzés:

  1. Így kép alapján az összes lakkot imádom, de úgyis élőben dől majd el :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kivi vagyok milyenek lesznek valójában :$

    VálaszTörlés
  3. A körömlakkok nagyon nagyon tetszenek, és a mentaszínű tus is megtetszett. :)

    VálaszTörlés
  4. Végre egy "túúl... barna" kollekció, a coolibriben a narancssárga körömlakknak/szemhéjtollnak(vagy mi is az)van valami kékesrózsaszín fénye.

    VálaszTörlés
  5. menta tus és lakk igazán megdobogtatta a szívem :)

    VálaszTörlés