Catrice Upper WILDside limitált kiadás

17:41 Varjúlány 2 Comments


(01, Be Aztec!; 02, Urban Outrider; 03, The Place To Be: Prairie)


A Catrice ismét előrukkolt egy limitált kiadással, és egyszerűen nem bírom ki, hogy ne jegyezzem meg már így az elején: engem most valahogy nem ragadtak magukkal az új kencék. 

Érkezik három krémes szemfesték, én ezeket nagyon szoktam szeretni, és az alapszortimentben található nagy kedvencem is, viszont ezek most nem csábítanak túlságosan... talán a színek nem passzolnak hozzám? Nem is tudom.:/



(01, Wild, Wild West-Side; 02, Red Rocks!)


A kollekció tartalmaz továbbá két áttetsző, szájfényszerű rúzst, ez is olyasmi, ami ártalában felkelti az érdeklődésem, de most valahogy ezek nem hoztak lázba. Bár a színek szépek...




Továbbá jön egy nagyon érdekesnek ígérkező bronzosítógél, a csomagolása hasonló a Hidden World highlighteréhez, ami nem jó jel, mivel abban az esetben bár a termék szuper, megkeseríti a használatát a csöppet sem praktikus tubusa.
Mindemellett a géles bronzosító ötlete felcsigáz, ugyanakkor bármennyre is szeretem a krémes termékeket, úgy sejtem, hogy itt lehet ezzel a textúrával leginkább hibázni. Majd kiderül élesben.:)



(03, Urban Outrider; 02, Hunting Heritage; 01, Be Aztec!; 
04, Wild, Wild West!; 05, Red Rocks!)


A lakkok egész biztatóak, az élénkebbik narancs és a zöld kifejezetten tetszik, bár azt hiszem, az előbbihez egy nagyon hasonló árnyalat megtalálható az alapkínálatban is. 





A kollekció utolsó darabja egy neszeszer, ez nem néz ki rosszul, bár nem is az én stílusom... kíváncsi leszek a méretére mindenesetre.:)

Összességében: Ez a kiadás most engem nem ragadott magával, az ajakkencékre és a bronzosítóra kíváncsi leszek, de nem hinném, hogy bármelyiket is beszerzem... a legesélyesebb a készletembe kerülésre a zöld lakk, de most úgy érzem, anélkül is tudnék élni. 



Nektek hogy tetszik?:)

2 megjegyzés: