E.L.F. Studio pirosító-bronzosító duó

10:08 Varjúlány 3 Comments




Már több hete, hogy befutott egy családi E.L.F. rendelés, de a termékek javáról még mindig nem írtam, le akartam tesztelni őket alaposan.:)

A következő mondatommal talán kicsit "poéngyilkos" leszek, de muszáj elmondanom, hogy az összes új kence közül magasan a pirosító-bronzosító duóval vagyok a legelégedettebb. 

A csomagolása egyszerű matt fekete kompakt, kicsit talán nagyobb, mint amilyenre számítottam, a tenyeremnél valamivel hosszabb. Elég strapabírónak érzem, jól záródik, amit a legjobban szeretek benne, az a tetejében lévő tükör. Ebben én már vész esetén egy teljes sminket is el tudok készíteni, abszolút nem csak dísznek van ott, emiatt (is) nagyon jó táskábadobós darab ez a kompakt.





A festékek állaga viszonylag puha, selymes, könnyen felveszi az ecset, ugyanakkor úgy érzem, ebben is vannak nagyobb darabok, görcsök, de itt ez közel sem olyan zavaró, mint a szemhéjpúder esetén, ha nem figyelek erre külön, talán észre sem veszem.:) 
Kissé porol, de tényleg csak kis mértékben, a nyomát leginkább csak a dobozkán látom, én általában nagyon allergiás vagyok erre, de még engem se zavar különösebben.:) 




A pirosítórészt leginkább egy piszkosbarackként tudnám definiálni némi arany fénnyel, nem vészesen csillogó, csak némi üdeséget ad az arcnak, én nagyon szeretem.:) A bronzosító már nehezebb dió, az én világos bőrömhöz ez már igencsak sötét, nagyon-nagyon óvatosan kell bánnom vele, de egy napcsókolta arcon isssteni.:) 
A pigmentáltságra egyik esetén sincs panaszom, (bánatomra) a bronzosító talán még egy leheletnyit erősebb, mint a pír, de azzal sincs gond. 
Tartósság szempontjából nem kiemelkedőek, igaz, az én arcomon egyetlen porállagú termék se bírja igazán sokáig, de azért van, ami ettől kicsivel tovább fennmarad.

Összességében: Nagyon-nagyon jó vételnek tartom ezt a duót, már csak azért is, mert egy szimpla pirosító áráért kapunk két terméket. 
Amit különösen szeretek benne, az a strapbíró csomagolása és a nagy tükör, ez igazán táskabaráttá teszi, utazáshoz is szuper lehet.:)

3 megjegyzés:

  1. Örülök, én kifejezetten jó választásnak tartom.:)

    VálaszTörlés
  2. Már eddig is szemeztem vele, majd ha lejárt a shopstopom, beszerzek egyet. :-)

    VálaszTörlés
  3. Király a blogod.:))
    Bekövetvee!
    Az én blogom: http://www.zsani-thefashionoflife.blogspot.com/
    Kérlek, ha van egy kis időd, nézz be hozzám. Rám férne pár követő:D
    Előre is kööszi
    xx

    VálaszTörlés