Mi van a fürdőszobapolcomon?

3:41 Varjúlány 3 Comments



Mindig is foglalkoztatott a kérdés, hogy mi az, amit a lányok többsége a fürdőszobában tart, és mi az, amit a sminkes asztalkáján/fiókban. Én egyértelműen arra szavazok, hogy amit csak lehet, menekítsünk ki a párás helyiségből, így én nem tartok itt még véletlenül sem sminkholmit és parfümöt, nektek sem ajánlom, mindkettőnek árt ez a párás környezet, de tudom, hogy van, akinél mégis itt lakik ez-az.:) 


Tegnap fényképezgettem kicsit a fürdőszobánkban, ebből jött az ötlet, hogy megmutatom, én mit tartok itt, és ha már így van, írok is a dolgokról pár sort. Van, ami nem teljesen illeszkedik a "beauty" témába, bocsássatok meg nekem ezért a kis kitérőért.:) Van, már szerepelt itt akár tesztben is, másról csak ígértem, hogy írok... így legalább sor kerül arra is.:)




Nekünk nagyon kicsi fürdőnk van, tulajdonképp kénytelen vagyok beérni a tükör előtti polccal és a kád szélével, ahová ráadásul utálok pakolni, de... ez van.:)




A tükör alatti polcon szoktuk tartani a fogkrémet, ez teljesen változó, hogy milyen, igazából nem érzek nagy különbséget köztük, egyedül a gyógynövényes verziókat nem szoktam szeretni, ez most egyébként valamilyen Signal, azt hiszem.:) A Listerine-re az utóbbi évben nagyon rákaptam, igazából vannak is kétségeim afelől, hogy szükséges-e pluszban rendszeresen, de már annyira a rutinom része...
Az éppen aktuális hajlakknak is itt a helye, én nagyon ritkán használom, ellenben a család többi nőtagjával.:) Én ezek közt sem érzek érdemi különbséget, most épp ezt a zöld Taft-ot fogyasztjuk, talán az illata nem a kedvencem.
Most, hogy normál lett az arcbőröm, nagyon megszerettem ezt a Nivea arclemosót, úgy érzem, kicsit frissít is, szuper érzés ebben a melegben használni.
Ami még itt található, az a Gliss Kur pakolásom, ezt még csak egyszer használtam, később mindenképp írok majd róla. Nem ez a legideálisabb hely neki, de... ha hajat mosok, gyorsan kinyúlok inkább érte, próbálom minimalizálni a kád szálán billegő flakonok számát.:)
Itt kapott helyet a Baviphat radírom is, továbbra is nagyon szeretem, bababőrt varázsol.:) 

Ezen az alsó polcon vannak még hajkefék és fésűk is, itt nem, de a nagyobb képen látszanak.:)




A tükör melletti polcokon vannak a fogkefék stb., valamint Anyukám szemkörnyékápolója és egyik samponja, nagyon érzékeny fejbőre van, nem sok minden vált be neki, de ezt a holt-tengeri kencét nagyon dicséri.:) 
A szemkörnyékápoló egyébként nekem már határeset, őszintén szólva az enyémet nem szívesen tartanám itt a pára miatt... bár lehet, hogy egyáltalán nem lenne hatással rá.:) 




Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nálunk MINDIG kószál valami a mosdókagyló szélén... hiába teszem el, amit itt találok, fél óra múlva már megint itt van valami. Ez a fürdőszobánk rejtélye.:D
Most épp Anyukám második számú samponját és egy régebbi hajbalzsamomat találtam itt, ez utóbbi egyébként nagyon-nagyon jó, az egyik legjobb hajas termékcsalád amit próbáltam eddig, ez az avokádós Garnier Natural. A maradék balzsamot a sminkecseteim tisztítására szoktam használni, de azt hiszem, már erre se lesz elég túl sokszor, nagyon a flakon alján járok már. 





És akkor a dolgok a kád széléről.:) Igazából azért nem szeretek ide pakolni, mert folyton leverem a flakonokat, és úúútban vannak... de más megoldás meg nem igazán van, mivel zuhanyozás közben mégsem szeretnék folyton kinyúlni a tusfürdőért.. Polcot meg sajnos nem lehet szerelni a falra. Ha esetleg lenne valamilyen egyéb ötletetek, ne tartsátok magatokban, nagyon hálás lennék érte.:)

Na, de akkor nézzük, mik is vannak itt.:) Samponból és balzsamból ugyan annak a Gliss Kur családnak a tagjait használom, mint amilyen a pakolásom, ezeket már fogyasztom egy ideje, igyekszem mihamarabb írni erről a kettőről.:) A Balea tusfürdőiért általánosságban nem rajongok, lehet egész jót is kifogni közülük, de vannak gyengébbek is, ez a kettő szerencsére az előbbi kategóriába tartozik, de sajnos úgy tudom, mindkettő limitált, ha láttok még valahol, feltétlen szerezzetek be belőlük!
A sárga tubusos radírfunkciót is betölt ráadásul, isteni vaníliás-teás illata van, de ezt csak hetente kétszer használom legfeljebb. A másikról, a málnásról azt hiszem, ígértem tesztet, de valószínűleg ez már elmarad, nagyon az alján járok már ennek is, szuper illata van, engem a málnás pehelycukorkára emlékeztet még gyerekkoromból, ráadásul viszonylag jól habzik és nem is szárít. 

A habkövem is ide szokott keveredni, szintén Balea, emberemlékezet óta ilyet használok, nem túl durva, de azért hatásos, nem is vészesen drága... teljesen elégedett vagyok vele.:) 


Ti az alapdolgokon, sampon, tusfürdő stb., kívül tartotok valamit a fürdőszobában?:)

3 megjegyzés:

  1. Én többlaki életet élek, így a kencék mindig forgalomban vannak nálam- valahogy sose raktam ki a krémjeimet a fürdőszobába. A fürdőszoba polcon tusfürdő, sampon, balzsam foglal helyet. A tükör előtti részen pedig fogkrém fogkefe. Nekünk viszonylag nagyobb fürdőnk van, ott egy nagy szekrény a női dolgoknak tisztítószereknek is. Viszont az albérletben ahol minimálisak a helyek, ott többen osztozunk meg. :)

    VálaszTörlés
  2. én már láttam olyan minipolcocskát talán a tescoban ami tapadókorongokkal volt rögzíthető a csempéhez... nem világmegváltó ötlet, de azért hasznos lehet :)

    VálaszTörlés
  3. Samelike: Hú, szerencsések vagytok a nagyobb fürdőszobával!:)
    A tisztítószerek nálunk is szekrényben vannak, de annak nem láttam értelmét, hogy megmutassam.:)

    Adrienn: Köszi!:) Bár az az igazság, hogy a tapadókorongos dolgokat annyira nem szeretem, mert folyton leválnak (talán nem jól rögzítem őket?), de ha Tesco-ban járok, megnézem majd a kínálatot.:)

    VálaszTörlés