C'mon Chameleon II. - Step by step

13:25 Varjúlány 4 Comments



Már jó néhány hete annak, hogy készítettem egy step by stepet a C'mon Chameleonnal, és akkor kérte egyikőtök, hogy ha lehet, mutassak több sminket ezzel a szemhéjpúderrel. Arra gondoltam, hogy csinálok négy-öt egyszerűbb dolgot vele, és abból állítok össze egy bejegyzést, de már olyan rég nem haladok vele, úgy gondoltam, mutatom inkább akkor egyesével.:) 
A mostani tényleg nagyon egyszerű lesz, hasonló technikával csináltam, mint a füstös szemet. 




1. A szemhéjalapozó használata után fogtam egy erősen pigmentált fekete festéket, és ebből tettem a pilléim tövébe úgy, hogy megpróbáltam picit elmaszatolni kifelé.




2. Majd tulajdonképp sz egész szemhéjamra felvittem a C'mon Chameleon-t, arra a részre is, ahová korábban a fekete került. 
   



3. Mikor ezzel megvoltam, a széleken átszaladtam egy matt bőrszínnel, és picit összesatíroztam a színeket.Ha ti úgy szeretitek, jobban is összedolgozhatjátok, ízlés dolga.:) 



4. Végül ismét előkaptam a feketét, és az alsó pillasoromhoz tettem belőle egy keveset, majd jöhetett a vízvonalamra egy bőrszínű szemceruza, a belső szemzugba pedig egy leheletnyi (Tényleg nem több!) aranyfényű highlighter. 
Eztán következett a szempillafesték és el is készültem.:)




Az arcomra csak egy nagyon kevés narancs pirosítót és egy csöppnyi bronzosítót tettem, a számra pedig egy narancsos rúzs került egy kevéske szájfénnyel kiegészítve.:)


Most kivételesen nem írnék terméklistát, ígérem, nem csinálok ebből rendszert, de elég rég készítettem már ezt a sminket, és nem vagyok mindenben teljesen biztos. Ha esetleg konkrétabban érdekelne titeket valami, kérdezzetek bátran, és írom, mire emlékszem.:)

4 megjegyzés: