Az elsö ékszerem az ebay-röl

11:28 Varjúlány 4 Comments



Többször is rendeltem már az ebay-ről, de eddig valahogy az ékszereket elkerültem. Szemezgettem velük, de soha eggyel kapcsolatban sem éreztem azt, hogy kell. Mígnem belefutottam abba a gyűrűbe, amit nemrégiben a kívánságlistás bejegyzésben is mutattam, és.... nem volt visszaút.


Csak egy kis lökés kellett, és meg is rendeltem április végén, azóta pedig minden nap lestem a postást, hogy mikor érkezik meg végre. Ma reggel már a ládában várt.:)




Kicsit tartottam attól, hogy a minősége nem lesz az igazi, de szerencsére nincs baj vele, nem mondom, hogy kiemelkedő, de azért annyira nem is gyenge.:)
A képek alapján én krémszínűnek gondoltam, de ezt én inkább törtfehérnek mondanám, igazából én örülök is ennek, így még több holmimhoz illik.
Ami szuper benne, az az, hogy gumis, így a mérettel nem lehet gond, bárkinek jó lehet.




Egész nap a kezemen volt, és ha lehet, mégjobban megszerettem, a mérete miatt elég feltűnő, de ez engem nem zavar, nem is kényelmetlen... úgy érzem, a kedvenceim között is helyet kap nemsokára.:)


Ha szeretnétek megrendelni, itt tehetitek, szerintem nagyon különleges kis darab igazán kedvező áron, csak ajánlani tudom.:)

4 megjegyzés:

  1. Ez aztán a szépség. Míg nem láttam a kezeden, gondoltam, hogy szép, szép, de nem nagy különlegesség. Aztán a szerelem, ez valami mesésen szép. Egymagában is öltöztet.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy elnyerte a tetszésed.:)

    VálaszTörlés