Balea málnás testápolóhab

13:58 Varjúlány 12 Comments



A legutóbbi vásárfiás bejegyzésben írtam, hogy Anyukám beszerzett egy testápolót... nos, az az igazság, hogy azóta én többet használtam, mint ő, sikerült teljesen beleszeretnem.:)






A csomagolása szerintem teljesen korrekt, cuki ez a kis tégely, a fém fedő még kicsit különlegessé is teszi. Jól záródik, egyedül talán abba tudnék belekötni, hogy bár szuper, hogy fóliával lezárva kapjuk, de ez tipikusan olyan, amit képtelenség szépen egyben levenni, szerteszét szakad.
Ez számomra azért probléma, nem szoktam teljesen leszedni a tégelyes termékekről ezt a plusz védőréteget, már csak azért sem, mert akkor biztosan nem csúszna a tető hátoldalára a krém.
Nem nagy gond, de mégis... :)




Amivel rögtön sikerült megfognia, az az illata... egyszerűen... mesés! Intenzív, friss, édeskésen savanyú málna, de nem az a tipikus műgyümölcs, hanem olyan, mint amilyet a maci szed az erdőben.:D 
A tégelyből árad ez a finomság, használat közben nagyon érzik, de még utána is két-három órán keresztül.
Tényleg erős, megeshet, hogy az arra érzékenyeket ez zavarhatja, de... bevallom, én nem tudom elképzelni, hogy ez az illat ne tetszene valakinek.:)




Az állaga nagyon könnyed, valóban habszerű kissé, egyetlen simítással egyenletesen el lehet oszlatni a bőrön, viszont a folyós állagának megvan az a hátránya, hogy hajlamos felkúszni a tető belsejébe.
A hatása azt hittem, nagyon gyengécske lesz, de ilyen tekintetben is pozitívan kellett csalódnom, nem mondom, hogy olyan erős, mint például az Alverde testvaja, de azért érzem, hogy magamra kentem valamit. Télre édeskevés lenne, de most ha naponta-kétnaponta használnám, az úgy érzem, még nekem is elegendő.


Összefoglalva: Ha egy finom illatú nyári testápolót kerestek, ezt feltétlen nézzétek meg, mert csodás, egyetlen komolyabb negatívumot sem tudok felhozni ellene, az illata pedig a legfinomabb málnás aroma, amit valaha éreztem. Siessetek, mert limitált!

12 megjegyzés:

  1. jaj neee. ezt nem kellett volna megírnod. :D
    most vettem egy yves rocher málnás testápolót, de ezzel a hab állaggal teljesen levett a lábamról ez a Balea testápoló. és még málnás is.. xD Ajj, meg kell vennem.. (enyhe málnamániában szenvedek, van málnás szájfényem, ajakápolóm, tusfürdő,testápoló, kézkrém.. blab :D )

    Árat írnál? :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, pontosan már nem emlékszem, de azt hiszem, 700 körül volt.:)
    Biztos, hogy nem volt ezer.:)

    VálaszTörlés
  3. Én a Balea vaníliás málnás arcmaszkját próbáltam és az valami irtózatosan finom illat, gondolom ez is valami hozzá hasolnó lehet :)

    VálaszTörlés
  4. Egyébként ez is van vaníliás illatban, az is limitált.:)
    A maszk milyen bőrtípusra való?:)

    VálaszTörlés
  5. Kaptál tőlem egy díjat! Remélem örülsz! :)
    http://panka-makeup.blogspot.com/2012/05/blog-megkapta-2-dijat.html

    VálaszTörlés
  6. Júúúj de jól hangzik ahogy leírtad *.*

    VálaszTörlés
  7. Nóra: Tényleg nagyon finom az illata, nem hinném, hogy megbánod, ha beszerzed.:)
    Panni: Jaj, köszönöm, nagyon kedves vagy, persze, hogy örülök neki.:)
    Marcsi: :))

    VálaszTörlés
  8. én is be akarok szeretni egy vaniliás/málnás testápolót :)

    VálaszTörlés
  9. Uh, hát őszintén már nem emlékszem, de azt hiszem ilyen hidratáló jellegű maszk :)

    VálaszTörlés
  10. Imádom az ilyen gyümis testápolókat, tesómnak van valami epres, annyira beleharapnék *-*

    VálaszTörlés
  11. Zenzen: Akkor irány a Dm!:)
    Kriszti: Sebaj, ha drogária közelében járok, mindenképp meglesem majd, köszönöm.:)
    Thündérke: Én -eddig legalábbis- nem voltam annyira oda a gyümölcsillatú dolgokat, de ezzel én is úgy vagyok, mint te a tesódéval... beleharapnék.:)

    VálaszTörlés