Catrice Intensif' Eye szemhéjpúder

11:35 Varjúlány 3 Comments




Már a Catrice Nymphelia limitált kiadásában is nagyon megtetszettek az egyrészes szemhéjpúderek, majd kiderült, hogy ezek bekerülnek az alapkínálatba is. Általában nem örülök az ilyesminek, ami limitált, az legyen tényleg limitált, de... ez most kivétel.:)

A 040-es Have You Seen Alice árnyalatot szereztem be, erről szeretnék részletesebben írni.:)





A csomagolása már a képeken keresztül is elfogadhatónak tűnt, de élőben, kézbe véve még sokkal igényesebbnek hat. Egyszerű áttetsző műanyag, de remekül záródik, a holografikus felirat is szuperül mutat rajta, ráadásul egy kis súlya is van. Örülnék, ha az összes alacsonyabb árkategóriás szemfesték ilyen külsőt kapna, azt hiszem, ezzel mindent elmondtam.:)




A festék állagát én inkább keményebbnek, mint puhának mondanám, ez egyébként általában is jellemzi a baked szemhéjpúdereket. Porzik, de nem vészesen, használat közben már szinte egyáltalán nem, hullani is csak alig hullik, inkább csak a dobozán látszik meg egy kis felesleges por.



Egy húzással szárazon és vizesen.


Az ilyen márványmintás szemfestékek gyakori velejárója, hogy a panban remekül mutatnak, használat közben viszont... semmi különös. Ettől tartottam itt is kicsit, és részben be is igazolódott a félelmem, mert én egy feketébe hajló türkiz színt vártam, és nem azt kaptam. Viszont! Ez a zöld szerintem csodás.:)
Amit még meg kell említenem, az az, hogy nem mindig ugyan azt az árnyalatot kapjuk, lehet sötétebb vagy világosabb attól függően, hogy épp hová nyúlunk az ecsettel.
A pigmentáltsága szerintem szárazon egy erős közepes, nincs vele semmi baj, de nem is a legerősebb színem. A vizes felvitel ezen nem dob annyit, mint a Bourjois monókon, nincs olyan nagy különbség a két használati mód között.
A tartóssága átlag fölötti, egyszer kipróbáltam alap nélkül, úgy kora délutánra kezdett el minimálisan halványodni, addig makulátlan volt, szerintem ez igazán jó teljesítmény, szemhéjalapozóval pedig gond nélkül végigbírja a napot.


Összességében: Nagyon örülök, hogy kibővült a Catrice alapszortimentje ezzel a családdal, csinos csomagolás, jó minőség, még a szín is tetszik... szó, mi szó, megszerettem.:)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, mennyi volt?

    VálaszTörlés
  2. Bajban vagyok, megvan már pár hete, és pontosan nem emlékszem, de szerintem egy ezres körül lehetett.:)

    VálaszTörlés