Smink, ami másnak indult

11:05 Varjúlány 7 Comments



Ma reggel nem terveztem semmi különösebb sminket, csak a mostanában szokásossá vált dolgokat akartam gyorsan feldobni az arcomra (BB krém, egy leheletnyi púder, pirosító, Paint pot, szempillaspirál és egy kevés rúzs). De aztán miután felsimogattam a krémes szemfestéket, rápillantottam a nemrégiben beszerzett C'mon Chameleon! szemhéjpúderre, és úgy gondoltam, ideje bevetni végre.:)





A Paint pot után egyszerűen csak kívülről befelé haladva elmaszatoltam egy kicsit a Catrice szemfestékéből, majd belülre némi aranyos bézst tettem. Eztán a szemöldökcsontomon egy matt bőrszínt használtam, kicsit a széleken is átszaladtam vele, de nem satíroztam agyon. Majd előkaptam egy fekete szemceruzát, az került a vízvonalamra, de a felső pillatövemben is elmaszatoltam belőle egy keveset. Végül szempillaspirált használtam, az arcomra pedig a szokásos pirosító mellé tettem egy kevéske bronzosítót és highlightert is. A számra egy rezes-narancsos rúzs került.


Arc:
Missha Signature BB krém (21)
N.Y.C. Smooth Skin Loose púder (741A; Translucent)
ELF Studio krémpirosító (Tease)
Essence Sun Club All Over Shimmer (01; Ibiza Sun)
Douglas Highlighter


Szem:
Mac Paint Pot (Bare Study)
Catrice (410; C'mon Chameleon!) szemhéjpúder
L'Oréal Color Infaillible szemhéjpúder (002; Huorglass Beige)
Lancome Le Crayon Khol Noir szemceruza
Catrice The Giant szempillaspirál


Száj:
Catrice Ultimate Shine rúzs (100; Fall-ing Leavers)

7 megjegyzés:

  1. engem a rúzs fogott meg leginkább,nagyon jól áll :)

    VálaszTörlés
  2. Szép lettél, majd megmutatod a c'mon chameleon szemhéjfestéket? kíváncsi vagyok rá ;)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, köszi.:)
    Üm... talán egyedül nem lenne annyira érdekes, de lehet, csinálok majd egy bejegyzést az összes Catrice monómról.:)

    VálaszTörlés
  4. Ez a rúzs... Vonzza a tekintetet ! Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  5. Én is a rúzsod dicsérném meg, tökéletes és nagyon jól áll.

    VálaszTörlés
  6. Ó, köszönöm, de kedvesek vagytok!:)

    VálaszTörlés